اخبار تکنولوژی

رابط کاربری One UI 5 Watch سامسونگ معرفی شد

شرکت سامسونگ برپایه WearOS گوگل، رابط کاربری One UI 5 Watch را معرفی کرد. این سیستم عامل در بخش پایش خواب، فعالیت و امنیت بهبود قابل توجهی پیدا کرد.

One UI 5 Watch رابط کاربری Sleep Insights را ارائه می‌کند که امتیاز خواب را برای هر استراحت شبانه با معیارهای خاصی در فاز خواب، سطح اکسیژن خون و ساعات خروپف مطابقت می‌دهد. Sleep Coaching اکنون مستقیماً در ساعت‌های گلکسی در دسترس خواهد بود و به کاربران در ایجاد عادات خواب سالم‌تر کمک می‌کند. دستگاه‌های One UI 5 Watch همچنین با دستگاه‌های سازگار با SmartThings یکپارچه می‌شوند تا زمانی که ساعت تشخیص دهد شما در خواب هستید، دستگاه‌های متصل را خاموش کنید.

رابط کاربری One UI 5 Watch بزودی منتشر می شود

آپدیت جدید همچنین ویژگی‌های جدید ردیابی تناسب اندام از جمله مناطق ضربان قلب شخصی برای دویدن، تجزیه و تحلیل دویدن در زمان واقعی و یک برنامه تمرینی اینتروال سفارشی را به ارمغان می‌آورد. دستگاه‌های One UI 5 Watch پنج سطح شدت تمرین شامل گرم کردن، چربی سوزی، کاردیو، تمرین سخت و حداکثر تلاش را نیز به همراه خواهند داشت. کاربران گلکسی واچ ۵ پرو می‌توانند از طریق Samsung Health به جستجو و دسترسی به فایل‌های GPX بپردازند و از تنظیمات توسعه یافته Route Workout برای دویدن و پیاده روی استفاده کنند.

این رابط کاربری همچنین یک ویژگی SOS به روز شده را برای ارتباط مستقیم با خدمات اضطراری برای انتقال اطلاعات در مورد موقعیت مکانی کاربر و دسترسی به اطلاعات پزشکی آنها به ارمغان می‌آورد. تشخیص سقوط به طور پیش فرض برای کاربران ۵۵ ساله و بالاتر فعال می‌شود.

سامسونگ نسخه بتای One UI 5 Watch را اواخر این ماه برای کاربران گلکسی واچ ۴، گلکسی واچ ۴ کلاسیک، گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو در ایالات متحده و کره جنوبی از طریق برنامه سامسونگ ممبر عرضه خواهد کرد. سری آتی گلکسی واچ ۶ نیز این سیستم عامل را دارا هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا