اخبار تکنولوژی

جزئیات کلیدی گوشی موتورولا X50 Ultra آشکار شد

Moto Edge 50 Ultra ماه گذشته در بازار جهانی عرضه شد. این گوشی با نام تجاری موتورولا X50 Ultra در چین عرضه خواهد شد. دستگاه اخیرا بر روی پلتفرم ۳C با پشتیبانی از شارژ ۱۲۵ واتی مشاهده شد.

اکنون در وب سایت صدور گواهی TENAA شاهد ظاهر شدن این تلفن هوشمند هستیم. این مشخصات کلیدی از جمله رم و پیکربندی ذخیره‌سازی را نشان می‌دهد. شایان ذکر است که برند تحت مالکیت لنوو هنوز تاریخ عرضه X50 Ultra را اعلام نکرده است.

موتورولا X50 Ultra دارای شماره مدل XT2401-2 در سایت TENAA است. تصاویر این دستگاه یک صفحه نمایش منحنی با حفره دوربین وسط نمایشگر را نشان داده و یک ماژول دوربین مربعی شکل هم عقب دستگاه تعبیه شد. این ماژول شامل دو سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی شده که یکی از آنها لنز پریسکوپ است.

همانطور که در وب سایت صدور گواهی آمده است، Moto X50 Ultra دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل خواهد بود. این پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۳.۱۹ گیگاهرتز، اسنپدراگون ۸s نسل ۳ بوده که پیشتر توسط این برند تأیید شده است. گوشی آینده با گزینه رم ۸، ۱۲، ۱۶ و ۱۸ گیگابایتی لیست شد.

گزینه‌های ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی هستند. طبق گفته TENAA، تلفن هوشمند X50 Ultra توسط یک باتری ۴۳۶۵ میلی آمپرساعتی پشتیبانی شده که ظرفیت کمتری نسبت به Edge 50 Ultra جهانی دارد. این احتمال وجود دارد که موتورولا آن را به عنوان ۴۵۰۰ میلی آمپرساعت در X50 Ultra تبلیغ کند.

موتورولا پیشتر ویژگی‌های هوش مصنوعی را در X50 Ultra آینده به اشتراک گذاشته است. با این حال، باید دید این ویژگی‌ها چیست. قابل ذکر است که انتظار می‌رود این تفاوت اصلی بین انواع چینی و جهانی باشد.

موتورولا X50 Ultra در نزدیکی

در دیگر خبرها سپتامبر ۲۰۲۳، موتورولا گوشی هوشمند Moto G84 5G را در چندین بازار عرضه کرد. اکنون این برند در حال آماده شدن برای عرضه جانشین خود به نام موتورولا G85 5G است. Moto G85 5G اخیراً در وب‌سایت یک خرده‌فروش اروپایی فهرست شده و نشان می‌دهد که عرضه آن نزدیک است. طبق فهرست، قیمت دستگاه تقریباً ۳۰۰ یورو برای نسخه ۱۲ گیگابایت رم+ ۲۵۶ گیگابایتی است که با قیمت اولیه مدل قبلی خود یعنی Moto G84 5G مطابقت دارد.

موتورولا هنوز به طور رسمی Moto G85 5G را معرفی نکرده، اما ظاهر این گوشی هوشمند در لیست‌های خرده فروشی نشان می‌دهد که عرضه احتمالی آن در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ خواهد بود. Moto G84 5G  دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی FHD+ POLED با نرخ نوسازی سریع ۱۲۰ هرتز و روشنایی تا ۱۳۰۰ نیت است. این دستگاه بر روی پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیرهسازی قابل ارتقا تا ۱ ترابایت اجرا می‌شود. دوربین عقب ۵۰ مگاپیکسلی با OIS، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی است.

برای امنیت، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر دارد. از ۵G با ۱۴ باند، شبکه ۴G VoLTE و گزینه‌های مختلف اتصال پشتیبانی می‌کند. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی آن را با توربوشارژ ۳۰ واتی تامین می‌کند. برای صدا، جک ۳.۵ میلی متری، بلندگوهای استریو با Dolby Atmos و میکروفون دوگانه دارد. این گوشی با استاندارد IP54 ضد پاشش آب است.

به هر حال جهت کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه چیست.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا