اخبار تکنولوژی

موتورولا Moto Buds هدفون بی سیم جدید خوش قیمت معرفی شد

شرکت موتورولا به تازگی هدفون بی سیم موتورولا Moto Buds را معرفی کرد که در دو مدل استاندارد و پلاس معرفی شده و بزودی راهی بازارهای مختلفی خواهد شد.

موتورولا رسما دو گزینه جدید هدفون بی‌سیم به نام‌های Moto Buds و Moto Buds+ را عرضه کرده که هر دو دارای درایور دینامیک ۱۲.۴ میلی‌متری برای بازتولید صدای واضح هستند. در حالی که طراحی‌ها یکسان بوده، تفاوت اصلی در فناوری حذف نویز و قابلیت‎‌های اضافی نهفته است. این هدفون‌ها قبلاً توسط ایوان بلاس افشا شده بود.

Moto Buds با قیمت ۵۹ یورو یا ۶۳ دلار انتخابی مقرون به صرفه است. یک بار شارژ تا ۹ ساعت زمان گوش دادن را فراهم می‌کند، با یک شارژ سریع ۱۰ دقیقه‌ای راحت و ۲ ساعت دیگر پخش را ارائه می‌دهد. گزینه‌های رنگ شامل آبی روشن، آبی یخچالی، هلویی مرجانی و سبز کیوی می‌شود.

برای کاربرانی که به دنبال حذف فعال نویز (ANC) هستند، Moto Buds+ یک پله بالاتر است، با قیمت ۱۲۹ یورو (۱۶۰ دلار). Moto Buds+ که با همکاری Bose توسعه یافته است، به طور موثر نویزهای ناخواسته پس زمینه را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، هدفون با جلوه‌های صوتی پانوراما Dolby در تلفن‌های موتورولا سازگاری دارد و تجربه شنیداری فراگیر را ارائه می‌دهد.

موتورولا Moto Buds از راه رسید

برای سازگاری، Moto Buds+ دارای یک حالت تطبیقی فعال است که حذف نویز را بر اساس محیط اطراف شما تنظیم می‌کند و یک حالت شفافیت که به شما امکان می‌دهد در صورت لزوم صداهای محیط را بشنوید. عمر باتری در Moto Buds+ با یک بار شارژ ۸ ساعت ارزیابی می‌شود، با شارژ سریع ۱۰ دقیقه‌ای ۳ ساعت پخش می‌شود. مانند Moto Buds، Moto Buds+ در رنگ‌های متنوعی موجود است: آبی روشن، آبی یخچالی، هلویی مرجانی و سبز کیوی.

در دیگر خبرها  موتورولا گوشی هوشمند جدید سری موتورولا اج خود را در تاریخ ۳ آوریل رونمایی خواهد کرد. دستگاه موسوم به موتورولا اج ۵۰ پرو در چند روز گذشته مورد آزمایش قرار گرفته و حتی میکروسایت خود را در Flipkart هند دریافت کرده است. این دستگاه دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 7 Gen 3 خواهد بود و مشخصات قابل قبولی را برای بازار میان رده‌های سطح بالا ارائه می‌دهد. جای تعجب نیست که این گوشی هوشمند تنها مدل خط تولید نخواهد بود. اگر یک نسخه پرو وجود داشته باشد، می‌توانیم انتظار یک موتورولا اج ۵۰ ساده را نیز داشته باشیم. با این حال، به نظر می‌رسد که ما یک نسخه تلفن موتورولا ۵۰ فیوژن نیز خواهیم داشت. مطابق با بنچمارک Geekbench که اخیراً مشاهده شده، در انتهای پایینی قرار خواهد گرفت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا