اخبار تکنولوژی

گوشی Galaxy S24 و S24 پلاس فریم تخت دارند

طبق گفته یکی از برجسته‌ترین نکات موجود، گوشی Galaxy S24 و S24 پلاس قاب متفاوتی خواهند داشت. این اطلاعات از Ice Universe می‌آید و او آن را از طریق X (که قبلاً توییتر نامیده می شد) به اشتراک گذاشته است.

او می‌گوید که “طراحی قاب میانی” گلکسی S24 و S24+ تغییر کرده است. او می‌افزاید که «به یک طراحی قاب عمودی شبیه آیفون تبدیل شده است». او سپس تصویری از Meizu 20 را به اشتراک گذاشت، در حالی که گفت می‌توانیم انتظار چنین چیزی را داشته باشیم. این قاب در Galaxy S23 و S23+ کمی خمیده بوده و بر اساس این اطلاعات، در Galaxy S24 و S24+ تخت خواهد بود. لبه‌های تخت نیز بخشی از بسته بندی خواهند بود که چیز خوبی است.

Ice Universe می‌گوید که او این تغییر را دوست دارد، زیرا او «قاب میانی تیز S23» را دوست ندارد. ما تمایل داریم با آن موافق باشیم، اگر سامسونگ این تغییر را انجام دهد، Galaxy S24 و S24+ احتمالا در دست گرفتن و کارکردن خوشایندتر خواهند داشت. فریم‌های تخت می‌توانند برای دستگاه‌های سنگین‌تر مشکل ساز شوند، اما گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس به طور قابل توجهی سبک‌تر از گلکسی اس ۲۴ اولترا خواهند بود. بنابراین، نباید مشکلی باشد.

این اساساً تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر به اشتراک گذاشته است. Ice Universe سری آتی گلکسی S24 را کم کم معرفی می‌کند. او اخیراً وزن گلکسی اس ۲۴ اولترا و همچنین برخی از اطلاعات دوربین را فاش کرده است. کل سری گلکسی اس ۲۴ در سه ماهه اول سال آینده رسمی خواهد شد. از نظر ظاهری، ما بار دیگر سه گوشی هوشمند خواهیم داشت. Galaxy S24، Galaxy S24+ و Galaxy S24 Ultra در راهند.

گوشی Galaxy S24 و نسخه پلاس طراحی قاب متفاوت دارند

ما در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد آنها نداریم. این احتمال وجود دارد که هر سه گوشی دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ باشند، اگرچه Exynos 2400 نیز برای برخی مناطق شایع شده است. سامسونگ طیف گسترده‌ای از گوشی‌های هوشمند را با نام تجاری گلکسی تولید می‌کند. این گوشی‌ها در دسته‌های مختلف از جمله پرچمدار، میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌شوند.

 پرچمداران بهترین و پیشرفته‌ترین گوشی‌های سامسونگ هستند. آنها معمولاً دارای بهترین پردازنده‌ها، دوربین‌ها، نمایشگرها و سایر ویژگی‌ها هستند. برخی از پرچمداران سامسونگ عبارتند از گلکسی S23 Ultra، گلکسی S23 Plus و گلکسی S23. گوشی‌های میان‌رده سامسونگ گزینه‌های خوبی برای افرادی هستند که به دنبال گوشی با ارزش خرید بالا هستند. آنها اغلب دارای ویژگی‌های خوبی هستند، اما قیمت آنها کمتر از پرچمداران است. برخی از گوشی‌های میان‌رده سامسونگ عبارتند از گلکسی A53 5G، گلکسی A73 5G و گلکسی A33 5G.

گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه سامسونگ گزینه‌های خوبی برای افرادی هستند که به دنبال گوشی با قیمت پایین هستند. آنها معمولاً دارای ویژگی‌های کمتری نسبت به پرچمداران و گوشی‌های میان‌رده هستند، اما هنوز هم می‌توانند برای انجام کارهای روزمره مناسب باشند. برخی از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه سامسونگ عبارتند از گلکسی A13 5G، گلکسی A03s و گلکسی M33 5G.

سامسونگ همچنین گوشی‌های تاشو را با نام تجاری گلکسی Z تولید می‌کند. این گوشی‌ها دارای صفحه نمایشی هستند که می‌توان آن را تا کرد، که آنها را برای استفاده به عنوان گوشی و تبلت ایده‌آل می‌کند. برخی از گوشی‌های تاشو سامسونگ عبارتند از گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Flip 4.

سامسونگ دائماً گوشی‌های جدیدی را معرفی می‌کند، بنابراین همیشه گوشی مناسبی برای نیازهای شما وجود دارد. با کمی تحقیق می‌توانید گوشی سامسونگی را پیدا کنید که بهترین ارزش خرید را برای شما داشته باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا