اخبار تکنولوژی

چت‌بات ChatGPT با ارتقای GPT-4 Turbo هوشمندتر می شود

چت‌بات ChatGPT قرار با کمک GPT-4 Turbo به چت بات هوشمندتری تبدیل شود. گزینه‌ای که نیاز مخاطب را به شکل هوشمندتری برآورده می‌سازد. OpenAI به طور رسمی ارتقاء GPT-4 Turbo را برای کاربران پولی ChatGPT ارائه کرده و توانایی‌های نوشتن، کدنویسی و استدلال آن را تقویت می‌کند. این ارتقا که در X (توئیتر سابق) اعلام شد، در هنگام استفاده از ChatGPT، پاسخ‌های مستقیم، مختصر و محاوره‌ای‌تر را نوید می‌دهد.

این با پاسخی به پست OpenAI مطابقت دارد، که نشان‌دهنده دور شدن از خروجی‌های پرمخاطب و بالقوه تکراری است. این اولین باری نیست که GPT-4 Turbo تیتر خبرها می‌شود. در ماه نوامبر، OpenAI ادغام خود را با چت بات هوش مصنوعی CoPilot مایکروسافت و تولید کننده تصویر DALL-E 3 اعلام کرد و به کاربردهای گسترده تر آن اشاره کرد.

چت‌بات ChatGPT ارتقا پیدا می کند

خود ارتقاء پیشرفت‌های قابل توجهی را به همراه دارد. GPT-4 Turbo اکنون می‌تواند به داده‌های متنی شش برابر بیشتر دسترسی داشته باشد و آن را پردازش کند، ۳۰۰ صفحه در مقایسه با محدودیت قبلی ۵۰. این پایگاه دانش گسترده‌تر اجازه می‌دهد تا درخواست‌های کاربر پیچیده‌تر و پاسخ‌های بالقوه ظریف‌تری را ارائه دهد. علاوه بر این، GPT-4 Turbo اکنون می‌تواند برای تصاویر شرح‌ها و توضیحات تولید کند و حتی درخواست‌های تبدیل متن به گفتار را انجام دهد.

اما یادگیری به همین جا ختم نمی‌شود. از زمان معرفی اولیه خود، GPT-4 Turbo پایگاه دانش خود را بیشتر تقویت کرده است. GPT-4 Turbo که در ابتدا در آوریل ۲۰۲۳ محدود شده بود، اکنون می‌تواند تا دسامبر ۲۰۲۳ به اطلاعات دسترسی داشته باشد و آنها را پردازش کند. این تضمین می‌کند که کاربران به روزترین نتایج و اطلاعات بینش را دریافت کنند. ارتقاء GPT-4 Turbo نشان دهنده یک جهش قابل توجه به جلو برای ChatGPT است.

باید منتظر ماند تا شرکت OpenAI به ارتقا بیشتر این چت بات هوش مصنوعی خود بپردازد. انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری منتشر شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا