اخبار تکنولوژی

گوشی Maimang A20 5G بزودی معرفی می شود

برند Maimang به عنوان همکاری میان دو شرکت هوآوی و China Telecom محسوب می‌شود. از آنجایی که هوآوی نمی‌تواند به فروش گوشی ۵G بپردازد، با همکاری این برند محصولات ۵G عرضه می‌کند. از آن زمان این اپراتور، گوشی‌‌های مجهز به شبکه ۵G عرضه می‌دارد. جدیدترین محصولی که ماه آوریل معرفی شد نیز گوشی Maimang 20 بود. حال به تازگی این شرکت چینی تایید کرده در هفته‌های آینده از محصول جدیدی به عنوان گوشی Maimang A20 5G رونمایی خواهد کرد.

گوشی آینده تحت برند Maimang به عنوان Maimang A20 5G شناخته شده و روز ۱۵ ژوئن باید انتظار رونمایی از آن را داشت. پوستر تیزری این گوشی دوربین اصلی آن را نشان داده و کمی هم طراحی عقب پیدا است. از روی تصویر می‌توان فهمید که این دستگاه دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. علاوه بر این، در طراحی شبیه به هوآوی Enjoy 50z سال قبل است.

بنابراین، احتمال دارد که Maimang A20 5G یک نسخه ریبرند شده از ۵G Enjoy 50z برای مشتریان China Telecom باشد. اگر چنین برنامه‌ریزی صورت گرفته باشد، می‌توان انتظار داشت که دستگاه با نمایشگر ۶.۵۲ اینچی HD+ دارای ناچ عرضه شود.  همچنین انتظار دو حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق داریم و حسگر سلفی نیز ۵ مگاپیکسلی است.

برای بخش امنیتی، دارای حسگر اثر انگشت جانبی بوده و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سیمی ۲۲.۵ واتی برخوردار است. در هر صورت باید منتظر ماند تا این برند چینی محصول مورد اشاره را معرفی کند.

مشخصات کلیدی گوشی Maimang A20 5G
  • صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی HD+ ناچ
  • دوربین عقب سه گانه ۵۰/۲/۲ مگاپیکسلی
  • باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ ۲۲.۵ واتی
  • سیستم عامل اندروید
  • حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی
  • اسلات کارت حافظه برای ارتقا حافظه ذخیره سازی
  • پردازنده مدیاتک یا اسنپدراگون

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید تا روز ۱۵ ژوئن منتظر اخبار بیشتری باقی ماند. احتمالا بزودی مدل‌های بیشتری هم معرفی خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا