اخبار تکنولوژی

گوشی تکنو POVA 6 Pro با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی معرفی شد

شرکت چینی Tecno در جریان رویداد MWC 2024 خود از گوشی تکنو POVA 6 Pro که پیشتر شایعات آن را مشاهده کرده بودیم با باتری پرظرفیت رونمایی کرده است.

POVA 6 Pro دارای یک پنل عقب نیمه شفاف با بافت دقیق لیتوگرافی در زیر آن است. این دستگاه طراحی نوار نوری LED را نسبت به مدل قبلی خود حفظ کرد. همچنان در همان مکان در سمت راست سنسورهای دوربین قرار دارد. ۲۱۰ مینی ال ای دی و ۹ حالت نورپردازی وجود دارد که می‌توان آنها را شخصی کرد.

تکنو POVA 6 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. صفحه نمایش با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در جلو قرار دارد. در قسمت عقب، گوشی هوشمند دارای دوربین سه گانه است. این سیستم شامل یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با زوم درون سنسور برای عکس‌های ۱۰ برابری، یک لنز عمق ۲ مگاپیکسلی و یک لنز هوش مصنوعی است.

گوشی تکنو POVA 6 Pro با باتری هیولا

در بخش سخت افزاری، POVA 6 Pro به پردازنده Dimensity 6080 مدیاتک مجهز شده است. گزینه‌های رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی با فناوری رم مجازی را در خود جای داد. ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد و این دستگاه همچنین دارای سیستم دفع حرارت بوده و این انرژی خود را از یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۷۰ واتی و شارژ معکوس ۱۰ واتی تامین می‌کند.

این گوشی ابتدا در فیلیپین، عربستان سعودی و هند عرضه خواهد شد و سپس به سایر کشورها گسترش خواهد یافت. محصول جدید تکنو در رنگ‌های خاکستری شهاب سنگ و سبز با قیمت نامشخص به فروش می‌رسد.

در دیگر خبرها تکنو اخیراً از Spark 20 Pro+ و Pop 8 برای بخش‌های مختلف بازار رونمایی کرده است. اگر لیست اخیر FCC را از یک گوشی هوشمند جدید که دارای ۱۲ گیگابایت رم است باور کنیم، به نظر می‌رسد این شرکت در حال حرکت به بخش متفاوتی از بازار است. گوشی هوشمند جدید با کد مدل تکنو CL6 عرضه می‌شود و از اتصال ۴G پشتیبانی دارد.

علاوه بر این، باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۷۰ واتی دارد. این گوشی هوشمند با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. با این حال، ممکن است انواع دیگری نیز وجود داشته باشد، اما در حال حاضر فقط این مدل تایید شده است. نمودار برچسب، طراحی تکنو CL6 را روشن می‌کند که کاملاً با تکنوSpart 20 Pro+ که اخیراً عرضه شده همخوانی دارد. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند دارای یک دوربین چهارگانه عقب با فلاش LED است.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا