اخبار تکنولوژی

با تصاویر رندر گوشی موتورولا اج ۴۰ پرو همراه باشید

شرکت موتورولا در نظر دارد بزودی گوشی موتورولا اج ۴۰ پرو را برای بازار جهانی معرفی کند. گوشی پرچمداری که مدل ریبرند شده Moto X40 معرفی شده در دسامبر ۲۰۲۲ به حساب می‌آید.

به تازگی تصاویر رندر دستگاه آینده موتورولا منتشر شده که طراحی آن را لو می‌دهد. تصاویر اج ۴۰ پرو نشان می‌دهد که ظاهر آن شبیه به Moto X40 است که در چین به فروش می‌رسد. در رنگ مشکی و آبی به فروش خواهد رسید. همانطور که یکی از تصاویر نشان می‌دهد، Edge40 Pro یک دستگاه مقاوم در برابر آب خواهد بود.

انتظار می‌رود موتورولا اج ۴۰ پرو با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED که حاشیه خمیده دارد، وارد بازار شود. رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز را دربرمی‌گیرد. این دستگاه تحت سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MyUX به فروش خواهد رسید. در سایر مشخصات باید به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 اشاره کرد. این تلفن هوشمند احتمالا دارای یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپرساعتی بوده که از شارژ سیمی ۱۲۵ واتی و شارژ بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی دارد.

موتورولا اج ۴۰ پرو با طراحی جذاب

 موتورولا Edge 40 Pro

Edge 40 Pro با دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی همراه است و از دوربین عقب ۵۰ مگاپیکسلی اصلی با OIS، دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. در نهایت قیمت آن ۸۴۹ یورو است و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. موتورولا در تلاش بوده تا محصولات پرچمدار خود را بزودی در بازار جهانی عرضه دارد و این مدل نیز یکی از آنها خواهد بود.

پیش بینی شده اج ۴۰ پرو در کنار اج ۴۰ معرفی شده و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا