اخبار تکنولوژی

سری Nova 12 هوآوی با مشخصات بهتر از راه می رسد

هواوی خود را برای رویداد پاییز آماده کرده و رویداد بعدی ۲۵ سپتامبر برگزار خواهد شد. به احتمال زیاد توجه به گوشی‌های سری میت ۶۰ هواوی و میت ایکس ۵ تاشو که در حال حاضر برای پیش‌فروش در دسترس هستند، صورت گیرد. علاوه بر این، هواوی MatePad Pro 13.2 را به عنوان بزرگ‌ترین تبلت خود رونمایی می‌کند. طبق گزارش CNMO، هوآوی همچنین در حال کار بر روی نسل بعدی سری Nova بوده که احتمالاً سری Nova 12 نام گیرد.

این سری ممکن بوده در اوایل اکتبر یا نوامبر معرفی شود. پیش‌بینی شده این تلفن هوشمند میان‌رده ۵G دارای پردازنده Kirin 830 باشد و انتظار داریم با برخی مشخصات اصلی که از تراشه HiSilicon Kirin 9000S به ارث رسیده، عرضه می‌شود. پیش بینی شده قیمت آن مانند مدل قبلی خود، Nova 11، رقابتی است.

برخی از افشاگران پیش بینی کرده که سری Nova 12 می‌تواند برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد پرچم‌دار، مانند قابلیت‌های تماس ماهواره‌ای و عملکردهای تصویربرداری پیشرفته را دارا است، اگرچه این موارد ممکن بوده برای نوع Nova 12 Pro محفوظ باشد.

سری Nova 12 با ویژگی‌های برجسته

به طور خاص، شایعه شده که Nova 12 Pro دارای یک سیستم تصویربرداری فوق حساس با دیافراگم متغیر ۵۰ مگاپیکسلی بوده که با یک لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی که از زوم ۱۰۰ برابر پشتیبانی می‌کند و یک لنز دوگانه ماکرو با زاویه باز ۱۲ مگاپیکسلی همراهی می‌کند. گفته شده که گوشی دارای یک باتری ۴۹۰۰ میلی آمپرساعتی است و از شارژ ۱۰۰ واتی و همچنین شارژ معکوس ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، پیش بینی شده که ناوبری ماهواره‌ای Beidou دو حالته را ارائه دهد.

در بخش قیمت، شایعه شده که سری Nova 12 با قیمتی جذاب وارد بازار خواهد شد. قیمت نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن ۲۷۹۹ یوان (۳۸۴ دلار) است، در حالی که پیش بینی شده سری Nova 12 Pro با ظرفیت ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۷۹۹ یوان (۵۲۱ دلار) به فروش برسد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چینی چه زمانی می‌خواهد نسل جدید گوشی‌های خود را معرفی و عرضه کند. برند هوآوی هر سال ویژگی‌های جذابی را برای محصولات خود تدارک می‌بیند و امسال نیز چنین خواهد بود. جزئیات به شدت کم است و نباید به شایعات پرداخت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا