اخبار تکنولوژی

سری Redmi K50 در ماه دسامبر آپدیت HyperOS می گیرند

شرکت شیائومی پیشتر سیستم عامل جدید هایپراو اس خود را معرفی کرد. اکنون مشخص شده چند مدل گوشی آن از جمله سری Redmi K50 در ماه دسامبر آپدیت این سیستم عامل را دریافت خواهند کرد.

شیائومی ماه گذشته سیستم عامل جدید خود به نام HyperOS را برای جایگزینی MIUI معرفی کرد. سری ۱۴ شیائومی با پوسته جدید رابط کاربری اندروید عرضه شد و پس از آن شیائومی شروع به انتشار سیستم عامل داخلی به گوشی‌های پرچمدار بیشتری از جمله سری ۱۳ شیائومی و سری ردمی K60 کرد.

اکنون، این برند فناوری چینی دومین دسته از تلفن‌های هوشمند را به اشتراک گذاشته که قرار است نسخه توسعه دهنده HyperOS را در ماه دسامبر در چین دریافت کنند. گوشی‌های سری Xiaomi 12S Ultra، Redmi K50 و سری Xiaomi 12 از هفته آینده دریافت سیستم عامل را آغاز خواهند کرد. HyperOS شیائومی دارای قابلیت‌های زمان‌بندی پیشرفته است و گفته می‌شود نرخ فریم پایدارتری را همراه با مصرف انرژی کمتر ارائه می‌دهد.

شیائومی به‌روزرسانی نسخه توسعه‌دهنده HyperOS را برای Xiaomi 13 Ultra، Xiaomi 13 Pro، Xiaomi 13، Redmi K60 Pro و Redmi K60 در ماه آینده برنامه‌ریزی کرده است. Xiaomi 12S Ultra، Xiaomi 12S Pro، Xiaomi 12S، Xiaomi 12 Pro، Xiaomi 12، Xiaomi 12 Pro Dimensity Edition، Redmi K50 Extreme Edition، Redmi K50 E-Sports Edition، Redmi K50 Pro، Redmi K50 Pro، و Redmi K5 نسخه ۱۲.۴ همچنین نسخه توسعه دهنده را به HyperOS در ماه دسامبر ارتقا خواهد داد. این بروزرسانی در ابتدا تنها در چین در دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود به‌زودی به سایر بازارهای کلیدی نیز گسترش یابد.

سری Redmi K50 در نزدیکی دریافت آپدیت

شیائومی HyperOS را در جریان رویداد معرفی سری Xiaomi 14 در چین معرفی کرد. HyperOS به عنوان یک سیستم عامل انسان محور که برای اتصال دستگاه‌های شخصی، اتومبیل‌ها و محصولات خانه هوشمند در یک اکوسیستم هوشمند طراحی شده است. این سیستم از یک زیرسیستم هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند که از فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند و اتصال بین دستگاه‌ها را اضافه می‌کند. بهبودهایی را در دستیار هوش مصنوعی شیائومی به ارمغان می آورد که وظایفی مانند تولید گفتار و خلاصه مقاله را امکان پذیر می‌کند. ویژگی زیرنویس بی‌درنگ برای رونویسی مکالمات کنفرانس ویدیویی به یادداشت‌ها و خلاصه‌های جلسات بهبود یافته است. کاربران می‌توانند از عبارات گفتاری برای جستجوی تصاویر در آلبوم عکس خود و ایجاد تصاویر هوش مصنوعی بر اساس پرتره‌های موجود استفاده کنند.

HyperOS شامل یک برنامه Mi Canvas بروز شده است. علاوه بر این، سیستم عامل قابلیت‌های زمان‌بندی را اضافه می‌کند و امکان نرخ فریم پایدارتر و مصرف انرژی کمتر را فراهم می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا