اخبار تکنولوژی

دوربین سونی ZV-1 II برای ولاگ معرفی شد

سونی نسل دوم دوربین ولاگی خود را معرفی به عنوان سونی ZV-1 II معرفی کرد. این دوربین به سنسور Exmor RS 1.0 با وضوح ۲۰.۱ مگاپیکسل مجهز شده و همچنین سنسور تصویر با لنز جدید ZEISS Vario-Sonnar T*18-50mm دارد.

این سنسور که دارای دیافراگم f/1.8-4 بوده، با دوربین همراه می‌شود. این دوربین همچنین دارای پردازشگر تصویر BIONZ X بوده و در مقایسه، سونی ZV-1 دارای لنز ۲۴-۷۰ میلی‌متری با دیافراگم f/1.8-2.8 است.

ZV-1 II می‌تواند در نور کم فیلمبرداری کند و  حساسیت ISO از ۱۲۵ تا ۱۲۸۰۰ متغیری دارد. حالت عکسبرداری S&Q به شما امکان می‌دهد سرعت فیلم را از ۵ برابر حرکت آهسته تا شتاب ۶۰ برابر تغییر دهید. هیچ تثبیت کننده نوری در دسترس نیست.

سونی ZV-1 II محصولی مناسب برای ولاگ

این دوربین از سیستم Vlog سینمایی پشتیبانی می‌کند و حالت Cinematic Vlog فیلم‌ها را با سرعت ۲۴ فریم در ثانیه و نسبت تصویر ۲.۳۵ به ۱ به ثبت می‌رساند. ZV-1 II با استفاده از کابل USB به تلفن هوشمند متصل شده و در این حالت می‌توان از دستگاه به عنوان وب کم استفاده کرد.

قیمت پیشنهادی سازنده برای سونی ZV-1 II بیش از ۹۰۰ دلار است. این دوربین قرار بوده در ژوئن ۲۰۲۳ به فروش برسد. در اخباری مرتبط شرکت سونی به تازگی از تلفن هوشمند میان رده جدید خود به نام گوشی  Xperia 10 V رونمایی کرده که باید آن را میان رده سطح بالا این شرکت ژاپنی دانست و مشخصات کلیدی قابل توجهی دارد.

گوشی Xperia 10 V از نمایشگر ۶.۱ اینچی اولد FHD+ با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره برده و نسبت تصویر ۲۱:۹ دارد. این تلفن هوشمند از پوشش گوریلاگلس ویکتوس بهره برده تا دوام بالایی داشته باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا