اخبار تکنولوژی

گوشی آنر ایکس ۵۰ جی تی در نزدیکی معرفی

آنر از Honor X40 GT در اکتبر ۲۰۲۲ رونمایی کرد. چندین گزارش ادعا کرده‌اند که این برند در حال کار بر روی نسخه جانشین یعنی آنر ایکس ۵۰ جی تی برای بازار چین است. گزار شجدید نشان می‌دهد که ممکن است در ژانویه ۲۰۲۴ عرضه شود.

در جدیدترین پست Weibo توسط Raul Wei Xiaolong، مدیر محصول سری Honor GT نام آنر X50 GT را تایید کرده است. او اطمینان می‌دهد که X50 GT آینده ناامید نخواهد شد و نشان می‌دهد که بر اساس شهرت مثبت Honor X50 که در جولای امسال معرفی شد، ساخته خواهد شد.

او اضافه کرد که این دستگاه به‌زودی عرضه می‌شود، که نشان داده ممکن است رونمایی آن در ژانویه ۲۰۲۴ انجام گیرد. مشخص نیست که آیا این دستگاه با گوشی‌های پرچمدار سری Magic 6 که قرار است در ۱۰ ژانویه و ۱۱ ژانویه معرفی شوند، رونمایی خواهد شد یا خیر. به گفته یک افشاگر چینی، آنر X50 GT می‌تواند نسخه ریبرند شده آنر X50 Pro باشد که انتظار می‌رود به‌زودی در چین عرضه شود. به نظر رسیده که X50 Pro و X50 GT به ترتیب بازارهای آفلاین و آنلاین را هدف قرار خواهند داد.

بر اساس گزارش اخیر، Honor X50 Pro دارای یک پنل OLED با لبه خمیده است که وضوح ۱.۵K و تراکم پیکسلی ۴۲۹ppi را ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و باتری ۵۸۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ ۳۵ واتی خواهد بود. X50 Pro با سیستم عامل اندروید ۱۴ و Magic OS 7.2 همراه است. انتظار رفته این گوشی با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی وارد بازار شود. در دو رنگ مشکی و سبز موجود خواهد بود. در مورد قیمت دستگاه اطلاعاتی در دست نیست.

آنر ایکس ۵۰ جی تی نسخه ریبرند شده آنر X50 Pro

به نظر می‌رسد که Honor طی چند روز آینده به طور رسمی جزئیات بیشتری در مورد Honor X50 GT تایید خواهد کرد. در دیگر خبرها هفته گذشته آنر از گوشی شبه پرچمدار عملکرد محور آنر ۹۰GT در بازار چین رونمایی کرد. همانطور که این برند در زمان عرضه تایید کرد، ۹۰GT از روزهای قبل برای خرید در دسترس قرار گرفت.

این اولین گوشی هوشمند این شرکت بوده که ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی ارائه می‌دهد. در چین، Honor 90 GT در پیکربندی‌هایی مانند ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی و ۲۴ گیگابایت رم + ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی موجود است.

این مدل‌ها به ترتیب ۲۵۹۹ یوان ( ۳۶۵ دلار)، ۲۸۹۹ یوان ( ۴۰۵ دلار)، ۳۱۹۹ یوان (۴۴۷ دلار) و ۳۶۹۹ یوان (۵۱۷ دلار) قیمت دارند. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این برند قصد دارد ۹۰GT را در بازارهای خارج از چین عرضه کند یا خیر وجود ندارد. آنر ۹۰ GT دارای یک پنل ۶.۷ اینچی OLED است که وضوح ۱.۵K، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و کاهش نور PWM در سطح ۳۸۴۰ هرتز را تولید می‌کند. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲، رم LPDDR5x و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 پشتیبانی می‌کند.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا