اخبار

Workflow نرم‌افزاری ویژه برای بهینه‌سازی عملکرد iOS

Workflow نرم‌افزاری ویژه برای بهینه‌سازی عملکرد iOS

نرم افزار Workflow برای iOS

شرکت اپل پس از انتقادهای فراوانی که در طول سال گذشته میلادی تحمل کرده است سعی دارد تا در سال جاری با برنامه‌ریزی متفاوت و رویکردی بهتر نسبت به کاربران خود عمل نماید و در همین راستا نیز به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا در زمینه نرم‌افزاری، خدمات جدید و ویژه‌ای به کاربران خود عرضه نماید.

کمپانی اپل به‌تازگی نرم‌افزار جدیدی را با نام Workflow برای تمامی دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS خود عرضه کرد. این نرم‌افزار به کاربران اجازه می‌دهد تا کارکردهای نرم‌افزارهای مختلف را با یکدیگر تلفیق کرده و به‌این‌ترتیب از پردازش‌های سنگین جلوگیری کنند.

ری وینستین به‌عنوان توسعه دهنده نرم‌افزار Workflow دراین‌باره اعلام کرد که: «ما برای پیوستن به اپل هیجان زده هستیم. ما از همان ابتدای کار یعنی زمان آغاز به کار شرکتمان به‌عنوان دانشجویانی که در کنفرانس توسعه دهندگان جهانی اپل حضور می‌یافتند تا طراحی نرم‌افزار Workflow و ورود موفقیت‌آمیز آن به بازار نرم‌افزاری اپل، با اپل به‌صورت خیلی نزدیک کار کرده‌ایم.»

از طرفی نیز کمپانی اپل مالکیت این نرم‌افزار را تائید کرده است. اپل دراین‌باره بیان کرد که استفاده Workflow از ویژگی‌های مربوط به دسترسی‌های iOS چیزی است که دقیقا این نرم‌افزار را از دیگر سرویس‌ها جدا می‌کند. شایان‌ذکر است که این نرم‌افزار در سال ۲۰۱۵ میلادی توانست جایزه طراحی اپل را از آن خود کند. اپل به‌تازگی در طی بیانیه‌ای درباره این نرم‌افزار بیان کرد که: «نرم‌افزار Workflow در سال ۲۰۱۵ به دلیل استفاده بهینه از ویژگی‌های مربوط به دسترسی‌های iOS به‌خصوص به دلیل پیاده‌سازی برجسته VoiceOver با آیتم‌های واضح برای دریافت جایزه طراحی اپل انتخاب شد.»

بااین‌حال چیزی که اندکی نامعمول به نظر می‌رسد این است که این نرم‌افزار هم‌اکنون به‌صورت رایگان بر روی پلی استور قرار گرفته است و این در حالی است که اپل سابقه چندان مناسبی در زمینه عرضه نرم‌افزارهای رایگان ندارد. هم‌اکنون مفاد قرارداد میان کمپانی اپل و تیم طراحی کننده Workflow مشخص نیست اما بااین‌حال بخش مهم برای کاربران این است که این نرم‌افزار به قدرتمندتر شدن سیستم عامل مورد استفاده آن‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا