اخبار تکنولوژی

سری ادیشن iQOO 12 بزودی معرفی می شوند

iQOO در حال آماده شدن برای عرضه پرچمدار سری iQOO 12 خود طی روز ۷ نوامبر است که شامل دو نسخه استاندارد و پرو می‌شود. حال به نظر رسیده باید انتظار رونمایی سری ادیشن iQOO 12 هم داشته باشیم.

زیرا به تازگی تصاویر تبلیغاتی نسخه  M Motorsport این سری فاش شده است.  پیشتر، iQOO رسما طراحی‌های بیرونی هر دو نسخه Motorsport را به نمایش گذاشت: iQOO 12 Pro White Legend Edition و iQOO 12 Black Race Edition. هر دو این طرح‌ها که با رنگ‌بندی کلاسیک سیاه و سفید مشخص می‌شوند، ویژگی‌های esports سری iQOO 12 را برجسته کرده و علاقه قابل توجهی را در میان مصرف‌کنندگان ایجاد کرده‌اند.

سری iQOO 12 از «دریچه‌ی هزار مایلی» الهام گرفته شده که از خطوط مستقیم معمولی و سطوح صاف فاصله دارد. ویژگی برجسته iQOO 12 Black Race Edition استفاده از مواد شیشه‌ای Fluorite AG است که از طریق فرآیندی پر زحمت شامل رنگ و ساخت دقیقی می‌شود. این انتخاب متریال حسی عالی و لمسی به دستگاه می‌بخشد که با یک قاب فلزی و طراحی لبه مستقیم برجسته می‌شود.

سری ادیشن iQOO 12 شیک و خوش رنگ

سری ادیشن iQOO 12

از طرف دیگر، iQOO 12 Pro White Legend Edition دارای یک الگوی سه رنگ منحصر به فرد با طراحی زیبای برچسب و الگوی مینیمالیستی است. این رویکرد طراحی، همراه با بافت مینای چینی و مواد شیشه‌ای، هاله‌ای از خلوص و پیچیدگی را به وجود می‌آورد. علاوه بر نسخه‌های سیاه و سفید، انتظار می‌رود این سری یک نوع جنس جیر با گزینه‌های رنگی جدید ارائه دهد.

از نظر مشخصات، انتظار می‌رود iQOO 12 دارای صفحه نمایش ۱.۵K تخت AMOLED باشد، در حالی که مدل Pro ممکن است با صفحه نمایش AMOLED خمیده ۲K عرضه شود. انتظار می‌رود هر دو مدل دارای نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS و پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۲۰ واتی باشند. انتظار داریم این دستگاه‌ها از چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده کنند.

مدل استاندارد ممکن است شامل یک لنز تله فوتو باشد، در حالی که نسخه پرو می‌تواند دارای یک لنز پریسکوپ باشد. ظرفیت باتری iQOO 12 و ۱۲ Pro به ترتیب ۵۰۰۰ و ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت پیش بینی شد. باید منتظر ماند تا سری آیکیو این خانواده را معرفی کرده و در بازار عرضه دارد. برای کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند اخبار موثق ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا