اخبار

عرضه نسخه کم‌حجم جیمیل توسط گوگل

عرضه نسخه کم‌حجم جیمیل توسط گوگل

گوگل برای تمامی کاربران تلفن‌های همراه هوشمندی که به دلیل ضعف عملکرد دستگاه خود مجبور به ورود به نرم‌افزار جیمیل و سپس بررسی ایمیل‌های خود هستند راه‌کاری ارائه کرده است. این کمپانی تصمیم دارد تا نسخه‌ای کم‌حجم از نرم‌افزارهای مربوط به تلفن همراه هوشمند خود را برای این دسته از کاربران به بازار عرضه کند.
البته تاکنون گوگل این نسخه از نرم‌افزارها را برای یوتیوب، Assistant و جی بورد ساخته است و کاربرانی که تلفن همراه هوشمند آن‌ها از رم کم‌تر از ۱ گیگابایت استفاده می‌کند می‌توانند از این نسخه از نرم‌افزارها استفاده کنند. نرم‌افزار اخیری که با این استراتژی گوگل ساخته خواهد شد جیمیل است که نسخه کم‌حجم آن به‌تازگی در گوگل پلی استور عرضه‌شده است.
بر اساس اظهارات گوگل، ” جیمیل که عاشق آن هستید” به‌تازگی کم‌حجم‌تر و البته سریع‌تر شده است. اگرچه این نرم‌افزار که بانام جیمیل گو عرضه‌شده و قرار است تا با سرعتی بیشتری عمل کرده و فضای کمتری را اشغال کند به‌احتمال بسیار قوی یک سری از ویژگی‌های نرم‌افزار اصلی گوگل را نیز ازدست‌داده است.
بااین‌وجود لازم به ذکر است که شما می‌توانید قابلیت‌هایی از قبیل پشتیبانی از چند حساب کاربری، ۱۵ گیگابایت حافظه رایگان، قابلیت‌های مربوط به زد اسپم و این باکس هوشمندتری را بر روی دستگاه خود در اختیار خود داشته باشید و تمامی این اطلاعات و این قابلیت‌ها بر روی جیمیل گو به‌صورت رسمی از جانب گوگل تائید شده است.
همچنین بر اساس اطلاعات منتشر شده از منابع مختلف به نظر می‌رسد که جیمیل گو هنوز در تمامی کشورها برای دانلود در دسترس قرار نگرفته است. در حقیقت، این نسخه از جیمیل حتی با بسیاری از دستگاه‌ها سازگاری ندارد. بااین‌وجود به‌احتمال بسیار زیاد فهرست تلفن‌های همراه هوشمند پشتیبانی‌کننده از این نسخه کم‌حجم گوگل در روزهای آینده بلندتر خواهد شد و شمار بیشتری از دستگاه‌های موجود خواهند توانست تا از این ویژگی گوگل بهره‌مند شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا