اخبار

پیش‌نمایش اولیه گلکسی اس ۹

پیش‌نمایش اولیه گلکسی اس ۹

کمتر از ۱۰ روز به رونمایی از جدیدترین پرچم‌دار کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ زمان باقی است و اخبار در رابطه با این تلفن همراه هوشمند بسیار زیادند. در همین راستا نیز به‌تازگی فردی مدعی شده است که حدود ۲۰ دقیقه را در کنار این تلفن همراه هوشمند گذرانده و احساسات خود را درباره این دستگاه به‌صورت کلی مطرح کرده است که می‌تواند پاسخ گوی بسیاری از ابهامات مخاطبان باشد.
او در این رابطه اظهار داشته است که اول‌ازهمه، طراحی این تلفن همراه هوشمند بسیار شبیه به گلکسی اس ۸ است و افشا کنندگان تاکنون به‌احتمال‌زیاد تصاویر خود را از زوایای خاصی گرفته‌اند تا طراحی متفاوتی را به کاربران عرضه کنند. همچنین گوشه‌های گلکسی اس ۹ به‌هیچ‌عنوان ضخیم نیست اما رنگ آن مات است. همچنین وزن این دستگاه نیز در دست به وزن نسخه قبلی خود شبیه بود و تنها تفاوت اصلی در طراحی محل قرارگیری حسگر اثرانگشت در زیر دوربین بود که دوباره همان مشکل لمس اشتباه دوربین برای این فرد نیز برای چند بار پیش‌آمده بود.
همچنین فرد یادشده وجود اسپیکر استریو دوقلو را نیز در این دستگاه تائید کرده است که یکی از آن‌ها در پایین و دیگری در محل قرارگیری گوش کاربر تعبیه‌شده است و البته وجود جک ۳٫۵ میلی‌متری نیز مورد تائید قرارگرفته است. صدای پخش‌شده از این بلندگوها به نسبت نسخه‌های قبلی گلکسی با بهبود چشم‌گیری مواجه شده است.
شاید بزرگ‌ترین نکته در رابطه با گلکسی اس ۹ دوربین آن باشد که هم‌اکنون می‌توانند فریم ریت ۴k۶۰fps را در کیفیت‌های ۷۲۰p480 و ۱۰۸۰p۲۴۰  به ثبت برساند. البته وجود حالت اسلوموشن ۱۰۰۰fps در این دستگاه شایعه بود که البته باید در نظر داشت که این نسخه از تلفن همراه هوشمند که فرد یادشده با آن سروکار داشته است تنها نسخه‌ای ابتدایی از دستگاه بوده که ویژگی‌های آن ممکن است تا حدی با نسخه نهایی تفاوت داشته باشد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا