اخبار تکنولوژی

گوشی قاتل پرچمدار جدید ردمی Turbo 3 معرفی شد

شرکت شیائومی به تازگی قاتل پرچمدار جدیدی را به نام ردمی Turbo 3 معرفی کرد. گوشی که مدتها تحت شایعه قرار داشت و اکنون رسما رونمایی شده است.

شیائومی امروز رویدادی را در چین برگزار کرد و در آن از گوشی هوشمند و تبلت جدید Redmi رونمایی کرد. Redmi Turbo 3 از Redmi Note 12 Turbo سال گذشته پیروی می‌کند. برند فرعی شیائومی به یک نام جدید تحت سری توربو تغییر کاربری داده است. گفته می‌شود که این یک قاتل پرچمدار در بخش میان رده است و به درستی با توجه به مشخصات آن می‌توان تایید کرد. Redmi Turbo 3 نسبت به نسل قبلی خود یعنی Note 12 Turbo ارتقاء قابل توجهی دارد.

ردمی Turbo 3 همان طراحی قبلی خود را حفظ کرده است. دارای یک قاب صاف با گوشه‌های کمی خمیده و دو حلقه دوربین بیرون زده است. ضخامت این دستگاه ۷.۸ میلیمتر و وزن آن تنها ۱۷۹ گرم است. Redmi می‌گوید که این گوشی دارای گواهی حفاظت از سقوط پنج ستاره SGS است. از نظر صفحه نمایش، Turbo 3 دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۶۷ اینچی OLED بوده که با حاشیه‌های بسیار باریک احاطه شده و با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است. این نمایشگر وضوح ۱.۵K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۲۴۰۰ نیت را ارائه می‌دهد.

در بخش تصویربرداری، سیستم دوربین عقب سه گانه Redmi Turbo 3 شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی LYT-600 با OIS و یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض می‌شود. یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. این گوشی هوشمند دارای ویژگی پاک کن اشیاء مبتنی بر هوش مصنوعی است که شبیه پاک کن جادویی پیکسل عمل کرده که هر عنصر ناخواسته را از تصاویر حذف می‌کند.

ردمی Turbo 3 غول پرچمدار

Redmi Turbo 3 در بخش سخت افزاری به پردازنده Snapdragon 8s Gen 3 مجهز شده که نسخه کوچک شده Snapdragon 8 Gen 3 است. تا ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی دارد. یک منطقه VC بزرگ و سیستم خنک کننده سرد شیائومی برای اتلاف گرما در طول استفاده شدید و طولانی مدت وجود دارد. این گوشی هوشمند انرژی خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۹۰ واتی می‌گیرد.

Turbo 3 به سیستم عامل اندروید ۱۴ مبتنی بر HyperOS مجهز است. این دستگاه دارای ژست‌های حرکتی است که به کاربران اجازه می‌دهد دستگاه‌های خود را به راحتی از فاصله دور بدون لمس صفحه کنترل کنند. این در هنگام گرفتن سلفی یا اگر دستان شما خیس باشد مفید است. همچنین ویژگی‌های هوش مصنوعی دیگری مانند زیرنویس زنده، خلاصه‌سازی هوش مصنوعی و موارد دیگر در دستگاه وجود دارد. گزینه‌های اتصال در تلفن هوشمند شامل پورت USB-C، WiFi-7، بلوتوث، NFC و موارد دیگر است.

ردمی توربو ۳ از ۱۹۹۹ یوان (۲۷۶ دلار) برای نسخه پایه ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت شروع می‌شود. مدل ۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت به ترتیب ۲۲۹۹ یوان ( ۳۱۷ دلار) و ۲۴۹۹ یوان ( ۳۴۵ دلار) قیمت دارند. مدل ۱۶ گیگابایت + ۱ ترابایت رده بالا دارای برچسب قیمتی ۲۷۹۹ یوان ( ۳۸۶ دلار) است. این گوشی هوشمند در رنگ Ice Titanium، Green Blade و Black Crystal عرضه می‌شود. فروش آن از ۱۵ آوریل آغاز خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا