اخبار تکنولوژی

نسخه جدید گوشی گلکسی S24 بزودی عرضه می شود

غول فناوری کره جنوبی سامسونگ به تازگی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند گلکسی M15 5G و Galaxy M55 5G خود در بازار هند رونمایی کرده است. همچنین گفته می‌شود که این برند به زودی گلکسی F55 5G را عرضه خواهد کرد که انتظار داریم نسخه ریبرند گوشی هوشمند Galaxy M55 5G باشد. همچنین نسخه جدید گوشی گلکسی S24 هم بزودی عرضه خواهد شد. نسخه‌ای که ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی دارد.

اخیرا گلکسی F55 5G در وب‌سایت‌های گواهی بلوتوث SIG، BIS و Nemko مشاهده شد که به عرضه قریب‌الوقوع آن اشاره می‌کند. پیش از این شایعه راه‌اندازی، افشاگر @yabhishekhd قیمت نسخه هندی Galaxy F55 5G را به اشتراک گذاشته است.

طبق تصویر به اشتراک‌گذاشته‌شده توسط افشاگر، Galaxy F55 5G در سه پیکربندی حافظه داخلی عرضه می‌شود: ۸ گیگابایت رم/۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۲۶۹۹۹ روپیه، ۸ گیگابایت رم/۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۲۹۹۹۹ روپیه و ۱۲ گیگابایت رم/۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۳۲۹۹۹ روپیه. قیمت آن مشابه گوشی هوشمند گلکسی M55 5G است.

جدا از قیمت گلکسی F55 5G، نسخه جدیدی از Galaxy S24 به همراه قیمت و شماره مدل آن نیز در تصویر دیده می‌شود. تاکنون گلکسی اس ۲۴ با دو پیکربندی ذخیره‌سازی ۸ گیگابایت رم/۲۵۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت رم/۵۱۲ گیگابایت وارد بازار شده است، اما تصویر نشان می‌دهد که نسخه ۸ گیگابایت رم/۱۲۸ گیگابایتی گلکسی S24 با قیمت ۸۵۹ دلار عرضه خواهد شد.

این گوشی جدید دارای شماره مدل S921BB است. سامسونگ هنوز هیچ اطلاعیه‌ای در رابطه با عرضه نسخه جدید گوشی هوشمند گلکسی S24 نداده، اما از آنجایی که این دستگاه اکنون به صورت آنلاین ظاهر شده، انتظار می‌رود که به‌زودی سامسونگ عرضه نسخه جدید ذخیره‌سازی گلکسی S24 را اعلام کند.

گوشی گلکسی S24 در نسخه جدید

با بازگشت به گلکسی F55 5G، از آنجایی که گفته می‌شود این گوشی هوشمند نسخه ریبرند Galaxy M55 5G است، ممکن بوده شباهت‌هایی را در مشخصات هر دو دستگاه مشاهده کنیم.

گلکسی M55 5G مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۱ است. مدلی که از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED پلاس با وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حالت روشنایی بالا ۱۰۰۰ نیت و فناوری Vision Booster بهره می‌برد. این گوشی دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بدون لرزش، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض در قسمت عقب و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سلفی است.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی آن از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در دیگر خبرها سامسونگ سری Galaxy S23 را دوباره در کانون توجه قرار داده است. سه گانه پرچمدار عرضه شده در سال ۲۰۲۳ هنوز در انبار هستند، اما اکنون، از طریق برنامه Certified Re-Newed (CRN) سامسونگ با قیمت‌های پایین‌تر نیز در دسترس قرار می‌گیرند.

به مناسبت جشن روز زمین، سامسونگ به تازگی مجموعه گلکسی S23 را از طریق فروشگاه آنلاین Certified Re-Newed خود مجدداً عرضه کرده است. هدف برنامه CRN این است که گوشی‌های مستعمل را دوباره به گردش درآورد، بنابراین ضایعات را کاهش می‌دهد و به مشتریان احتمالی گزینه‌های بیشتری برای خرید تلفن‌های رده بالا با قیمت‌های پایین‌تر می‌دهد.

 سری گلکسی اس ۲۴ در ابتدای سال به فروش رفت و بسیاری از کاربران سری گلکسی اس ۲۳ از برنامه تجارت برای ارتقاء از S23 به S24 با تخفیف استفاده کردند. اکنون، سامسونگ به جای دور انداختن یا بازیافت آن گوشی‌های قدیمی، مدل‌های گلکسی اس ۲۳ کارکرده را دوباره وارد بازار می‌کند، اما نه پس از آزمایش و نوسازی گسترده.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا