اخبار تکنولوژی

گوشی آنر Magic Vs 2 هفته آینده معرفی می شود

Honor اوایل سال جاری Magic Vs را در بازار جهانی عرضه کرد. این گوشی ابتدا در چین عرضه شد و سپس به بازار جهانی رسید. جانشین آن آنر Magic Vs 2 پیشتر به تعدادی از وب سایت‌های صدور گواهی مانند ۳C، HDR Plus و MIIT چین با شماره مدل VCA-AN00 راه یافته است.

اسم رمز این گوشی “Victoria” گزارش شده و شایعه شد که دارای صفحه نمایش تاشو به سمت بیرون است. بروزرسانی جدیدی در رابطه با این گوشی توسط افشاگر مشهور به نام Digital Chat Station منتشر شده است.

تیتر فاش کرد که آنر Magic Vs 2 هفته آینده معرفی خواهد شد. افشاگر همچنین اشاره کرد که این مدل از فریم آلیاژ منیزیم خاکی کمیاب استفاده می‌کند و وزن و ضخامت آن در رقابت پیشرو است. در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد گوشی هوشمند تاشو Magic Vs 2 وجود دارد، اگرچه این پست نشان می‌دهد ما می‌توانیم تغییر در مواد مورد استفاده برای بدنه را مشاهده کنیم.

مانند گوشی هوشمند تاشو قبلی آنر، این گوشی نیز می‌تواند وزن و ضخامت کمی داشته باشد. فقط برای دریافت اطلاعات Honor Magic Vs از پردازنده اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ و اندروید ۱۳ خارج بهره می‌گیرد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی آن از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی کرده و این دستگاه دارای یک دوربین سه گانه در عقب با محوریت حسگر ۵۴ مگاپیکسل است.

گوشی آنر Magic Vs 2 در نزدیکی

در دیگر خبرها Honor به تازگی Honor X40 GT Racing Edition را در چین معرفی کرده است. این گوشی چیزی نیست جز همان گوشی Honor X40 GT با رنگ‌های جدید و نسخه‌های ذخیره سازی مختلف. شایعات حاکی از آن بوده که این برند در حال کار بر روی دو گوشی با برند GT به نام‌های Honor 100 GT و آنر X50 GT است. یک افشاکننده اطلاعات اولیه را در مورد چیپست و نمایشگر X50 GT منتشر کرد.

برای یادآوری، Honor X40 GT دارای یک پنل LCD بزرگ ۶.۸۱ اینچی است که رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز را ارائه می‌دهد. در بخش سخت افزاری این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ قدرت می‌گیرد. افشای جدید حاکی از آن بوده که Honor X50 GT به نمایشگر OLED مجهز خواهد شد. علاوه بر این، افشاکننده ادعا کرد که X50 GT دارای تراشه Snapdragon 8+ بوده که به نظر می‌رسد تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 باشد. متأسفانه، هیچ چیز دیگری در مورد X50 GT فاش نشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا