اخبار تکنولوژی

گوشی وان پلاس Ace 3 در نزدیکی معرفی

شیائومی و iQOO به تازگی گوشی‌های پرچمدار خود را با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی کردند. همچنین انتظار می‌رود برندهایی مانند OnePlus، Redmi، Realme و Meizu گوشی‌های SD8G3 خود را امسال عرضه کنند. همچنین انتظار رفته برخی از این برندها امسال گوشی‌های پرچمدار مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را عرضه کنند. به تازگی اطلاعاتی درباره گوشی وان پلاس Ace 3 منتشر شد.

به گفته Digital Chat Station افشاگر صنعت، اطلاعاتی از یک گوشی با چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۲ منتشر شد.  طبق پست DCS در Weibo، ردمی K70 و وان پلاس Ace 3 به چیپست Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهند شد. گفته می‌شود K70 به نمایشگری با وضوح ۲K با طراحی تخت و حاشیه‌های باریک مجهز خواهد بود. از سوی دیگر، Ace 3 دارای یک صفحه نمایش ساخت BOE، یک پنل OLED با لبه‌های منحنی است که وضوح ۱.۵K را ارائه می‌دهد. گفته شده که هر دو دستگاه به یک فریم فلزی نیز مجهز هستند.

افشاکننده ادعا می‌کند که Ace 3 یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق گزارشات قبلی، K70 یک باتری ۵۱۲۰ میلی آمپرساعتی دارد که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

برای کسانی که نمی‌دانند، انتظار می‌رود هر دو گوشی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ در بازار جهانی عرضه شوند. این دستگاه‌ها احتمالاً پس از عرضه جهانی، پوکو F6 و وان پلاس ۱۲R نامیده می‌شوند.

وان پلاس Ace 3 بزودی از راه می رسد

K70 و Ace 3 تنها گوشی‌های Snapdragon 8 Gen 2 نیستند که انتظار می‌رود امسال عرضه شوند. پیش بینی شده Honor 100، ۱۰۰ Pro و iQOO Neo 9 Pro نیز دارای چیپست مذکور باشند. با توجه به اینکه پرچمداران شیائومی و iQOO با Snapdragon 8 Gen 3 قیمت اولیه ۳۹۹۹ یوان (۵۵۰ دلار) دارند، احتمالاً گوشی‌های آینده Snapdragon 8 Gen 2 ممکن است حدود ۳۰۰۰ یوان (۴۱۰ دلار) قیمت داشته باشند.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا وان پلاس و ردمی محصولات قدرتمند اما با چیپ ۲۰۲۳ را معرفی و عرضه کنند. تاکنون شایعات خاصی منتشر نشده بود و اکنون نوبت به این اطلاعات رسید. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته صحت پیدا کند و در نهایت دو شرکت چنین گوشی را معرفی کنند.

پیدا نیست کدام یک از جزئیات لو رفته حقیقت دارند یا خیر. گفته شده وان پلاس ۱۲ اوایل سال ۲۰۲۴ راهی بازار جهانی خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا