اخبار تکنولوژی

سری گوشی ریلمی ۱۲ تاییدیه BIS گرفت

گوشی هوشمند پرچمدار Realme GT 5 Pro اکنون معرفی شده است و این شرکت ممکن بوده توجه خود را به سری گوشی ریلمی ۱۲ معطوف کند. در حالی که جزئیات درباره این سری هنوز کافی نیست، دو گوشی جدید ریلمی ۱۲ پرو و ۱۲ پرو پلاس اخیراً توسط BIS هند تأیید شدند. همچنین انتظار می‌رود که یک Realme 12 ساده نیز در دست ساخت باشد.

هر دو Realme 12 Pro و Realme 12 Pro+ در ۸ دسامبر ۲۰۲۳ به ترتیب با شماره مدل “RMX3842” و “RMX3840” گواهی BIS را دریافت کردند. شماره مدل «RMX3840» ظاهراً Realme 12 Pro+ است و همچنین در پلتفرم گواهی SDPPI اندونزی رویت شده است. در حالی که انتظار داریم شماره مدل “RMX3842” ریلمی ۱۲ پرو باشد. متأسفانه، گواهی‌‌ها چیز دیگری را در مورد دستگاه‌ها نشان نمی‌دهند.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که Realme 12 Pro Plus به پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۳ مجهز می‌شود و دوربین تله‌فوتو پریسکوپ ۳x O mniVision OV64B باکیفیت ۶۴ مگاپیکسلی را به‌عنوان دوربین اصلی خود دارد. در همین حال، انتظار داریم Realme 12 Pro به یک لنز تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX709 2x مجهز شود.

سری Realme Number سابقه رقابت مستقیم با سری Redmi Note را دارد. این بار، سری Realme 12 احتمالاً با سری Redmi Note 13 روبرو می‌شود که پیشتر در چین عرضه شده و انتظار می‌رود به‌زودی اولین عرضه جهانی خود را داشته باشد. پیش بینی شده در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد سری Realme 12 منتشر شود.

گوشی ریلمی ۱۲ میان رده در نزدیکی

با رونمایی از Realme GT 5 Pro، می‌توان انتظار داشت که سری Realme 12 تا پایان این ماه عرضه شود. با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر شما را در جریان قرار خواهیم داد. پیش بینی شده بزودی مدل‌های بیشتری توسط ریلمی معرفی و عرضه شود. این برند در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های مختلفی همراه سازد.

پیش بینی شده بزودی اخبار بیشتری درباره این سری منتشر شود. ریلمی تمام تلاش خود را کرده تا گوشی‌های هوشمند باکیفیت و جذابی برای ارائه داشته باشد. این خانواده دارای طراحی بروز بوده و رنگ بندی جذابی ارائه خواهند داد. پیش بینی شده بزودی این شرکت محصولاتی را معرفی کند که دارای مشخصات کلیدی قابل توجه هستند.

احتمالا در سال ۲۰۲۴ باید شاهد معرفی گوشی‌های متنوع و جذابی از این برند باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا