اخبار تکنولوژی

رزرو ۱۰۰ هزار دستگاه سری گوشی Meizu 21

میزو در حال آماده شدن برای عرضه جدیدترین گوشی‌های خود موسوم به سری گوشی Meizu 21 است. این شرکت به طور فعال دستگاه‌های آینده را از طریق تیزرهای مختلف تبلیغ می‌کند و اکنون فاش کرده که بیش از ۱۰۰۰۰۰ کاربر پیشتر این تلفن هوشمند را رزرو کردند.

Meizu پیش رزرو را در ۱۵ نوامبر با سپرده اسمی فقط ۱ یوان آغاز کرد. این پیشنهاد اولیه دارای مزایای زیادی است، از جمله ۳۶ ماه گارانتی تمدید شده، یارانه مبادله، بسته منحصر به فرد عینک هوشمند Meizu AR به ارزش ۹۹۹ یوان، بسته هدیه گیم به ارزش ۲۱۰۰ یوان، و تحویل اولویتی Meizu 21.   گارانتی ۳۶ ماهه به ویژه قابل توجه است، زیرا به این معنی بوده که دستگاه به مدت سه سال ایمن خواهد بود. در طول دوره گارانتی، به گفته Meizu  اگر گوشی هوشمند از آسیب‌های انسانی رنج نبرد، کاربران می‌توانند آن را برای ارزیابی به مراکز رسمی پس از فروش Meizu ارسال کنند.

پس از تایید، کاربران واجد شرایط خدمات تعمیر و نگهداری رایگان پس از فروش رسمی Meizu خواهند بود. پیش رزرو سری Meizu 21 در ۳۰ نوامبر به پایان می‌رسد. میزو به طور رسمی برخی از مشخصات کلیدی Meizu 21 را فاش کرده، از جمله صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED سامسونگ با حاشیه‌های متقارن به اندازه ۱.۷۴ میلی‌متر در هر چهار طرف.

سری گوشی Meizu 21 با استقبال بزرگ رو به رو شد

هر دو گوشی Meizu 21 و ۲۱ پرو از چیپست Snapdragon 8 Gen 3 بهره می‌برند و انتظار می‌رود که دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به OIS باشند. پیش بینی شده مدل استاندارد دارای یک دوربین اولتراواید و یک دوربین تله فوتو باشد، در حالی که نسخه پرو ممکن است دارای یک دوربین فوق عریض و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ باشد.

هر دو مدل دارای شارژ سریع ۸۰ واتی خواهند بود، اما مدل پرو احتمالاً باتری بزرگ‌تری (۵۰۲۰ میلی آمپر ساعت) نسبت به مدل استاندارد (۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت) خواهد داشت. سری میزو ۲۱ پرچمداران قدرتمندی هستند که از طراحی و سخت افزار قابل توجهی بهره می‌برند. میزو همیشه سعی داشته طراحی ساده و سخت افزار توانمند را در محصولات خود تعبیه کند. بنابراین عجیب نیست که این سری با ویژگی‌های برجسته راهی بازار شود.

جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثق و کاملی باقی ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا