اخبار تکنولوژی

معرفی سرویس برگشت پول بلو

خرید با بلوکارت برای شما تخفیف همیشگی دارد. سرویس برگشت پول بلو، این امکان را به شما می‌دهد که خریدهای خود را به یک تجربه سودمند تبدیل کنید و اینجا نقطه شروع ماجراجویی با بلوکارت در خریدهای همیشگی است.

تخفیف به عنوان یک مزیت ارزشمند در خرید و فروش برای هر دو طرف، یک گزینه بسیار کارآمد محسوب می‌شود. برای افرادی که قصد خرید دارند، تخفیف یعنی صرفه‌جویی در هزینه و دستیابی به کالاهای مورد علاقه با صرف هزینه‌ای به مراتب کمتر. از سوی دیگر، برای فروشندگان نیز، ارائه تخفیف یک راه موثر برای جلب مشتریان تازه و افزایش میزان فروش و وفاداری آن‌ها است.

بلوبانک سامان با استفاده از سرویس برگشت پول، به شما این فرصت را می‌دهد که به صورت مداوم روی هر خریدی که انجام می‌دهید، تخفیف بگیرید و کالاهای موردنیاز خود را همواره با قیمت کمتری تهیه کنید؛ این بازگشت پول بین نیم تا ۷ درصد خواهد بود.

سرویس برگشت پول بلو چه‌کار می‌کند؟

سرویس برگشت پول بلو یک مزیت فوق‌العاده در خریدها است که به شما این امکان را می‌دهد تا از هر خریدی که انجام می‌دهید، مقداری از هزینه را به عنوان پاداش یا تخفیف‌های همیشگی دریافت کنید. به عبارت دیگر، هربار که از این سرویس استفاده می‌کنید، بخشی از پولی که پرداخت کرده‌اید به حساب شما باز می‌گردد. این سیستم باعث می‌شود که هر خریدی که انجام می‌دهید، تجربه‌ای سودمندتر و ارزشمندتر برای شما شود.

سرویس برگشت پول بلو چگونه کار می‌کند؟

سرویس برگشت پول بلو

خیلی ساده! شما به فروشگاه مراجعه می‌کنید و خرید خود را انجام می‌دهید. سپس مبلغ فاکتور را با بلوکارت خود پرداخت می‌کنید. به این صورت یک قسمت از مبلغ نهایی به حساب شما باز می‌گردد. این تخفیف همیشگی باعث می‌شود هر خریدی که انجام می‌دهید، به‌صرفه‌تر و سودمند شود.

سرویس برگشت‌پول بلو در کجا کار می‌کند؟

سرویس برگشت پول بلوبانک سامان در بخش «فروشگاه» اپلیکیشن بلو قرار دارد. با مراجعه به این صفحه گزینه «پاداش» را بیابید و وارد شوید. اکنون لیست تمامی فروشگاه‌های حضوری و آنلاینی که از سرویس برگشت‌ پول بلو برخوردار هستند، قابل مشاهده است. این فروشگاه‌ها در سه دسته جداگانه تحت نام‌های «فروشگاه‌های آنلاین»، «پرفروش‌ها» و «فروشگاه‌های نزدیک شما» مشخص شده‌اند. همچنین شما در این بخش می‌توانید نام فروشگاه، درصد تخفیف و دسته‌بندی مخصوص آن‌ها را شامل «خرید روزانه»، «کافه و رستوران»، «زیبایی و سلامت»، «مد و پوشاک»، «تفریح و سرگرمی» و سایر موارد در اپلیکیشن ببینید. در نهایت با مراجعه به این فروشگاه‌ها و پرداخت مبلغ خرید با بلوکارت، تخفیف مشخص شده به حساب بلو شما باز می‌گردد.

پس از مراجعه به فروشگاه‌های حضوری، برای اینکه شامل تخفیف‌های سرویس برگشت پول شوید، باید از کارت‌خوان‌های «سامان کیش» که لوگوی شرکت «بامن» را دارند، استفاده کنید. در خریدهای آنلاین نیز پس از تعیین فروشگاه در منوی پاداش و انتخاب محصول در آن فروشگاه، تنها از طریق درگاه پرداخت بانک سامان مبلغ را پرداخت کنید تا از تخفیف موردنظر بهره‌مند شوید.

سرویس برگشت پول بلو نه تنها به شما امکان می‌دهد از تخفیف‌های دائمی بهره‌مند شوید، بلکه باعث افزایش وفاداری و ارتقا رابطه شما با فروشگاه‌ها نیز می‌شود. پس، با بلوبانک سامان و سرویس برگشت پول، خرید کنید تا کالاهای موردنیاز خود در زندگی را با تخفیف و پاداش همراه کنید. برای دسترسی به سرویس برگشت پول، اپلیکیشن بلو را از طریق این لینک دانلود کنید و از خدمات و مزایای بلو به راحتی بهره‌مند شوید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا