اخبار تکنولوژی

سری آیکیو نئو ۹ با نمایشگر ۱.۵K همراه هستند

در ۲۷ دسامبر، iQOO گوشی‌های هوشمند آیکیو نئو ۹ و Neo 9 Pro را در بازار چین معرفی خواهد کرد. هر دو گوشی که در جایگاه پایین‌تری نسبت به iQOO 12 و ۱۲ پرو قرار گرفته‌اند، انتظار می‌رود که به مشخصات درجه یک مجهز شوند. به تازگی، این برند پوسترهای را برای فاش کردن جزئیات نمایشگر هر دو گوشی هوشمند منتشر کرد.

iQOO تأیید کرد که سری Neo 9 دارای یک صفحه نمایش ۱.۵K با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز ۸T در همه شرایط آب و هوایی است که فناوری LTPO سطح پرچمدار را برای افزایش سرعت و بهره‌وری انرژی ارائه می‌کند. iQOO همچنین گفت که صفحه نمایش می‌تواند ۱۰۰ ساعت لمس مداوم را حفظ کند و چالشی را برای دستیابی به کمترین تأخیر کلیک در صنعت ایجاد کند.

علاوه بر این، گوشی جدید یک حالت کم نور جدید، محافظت از چشم هوشمند سطح تراشه ۲.۰ را معرفی می‌کند و گواهی دوگانه SGS را برای نور آبی کم و سوسو زدن کم دریافت کرده است. این شرکت در ماه ژانویه به‌روزرسانی OTA را برای فعال کردن این ویژگی‌ها منتشر خواهد کرد.

آیکیو نئو ۹ با نمایشگر قابل توجه

آیکیو Neo 9

این برند قبلاً تأیید کرده بود که تراشه ورزشی الکترونیکی Q1 که خود توسعه داده است، مدل‌های Neo 9 را نیز تامین خواهد کرد. تراشه Q1 به ارائه یک تجربه بازی بی‌نظیر با کیفیت بالا، جزئیات و تاخیر کم کمک می‌کند. در حالی که این شرکت سایز دقیق صفحه نمایش را تایید نکرده است، گفته می‌شود هر دو گوشی به یک پنل اولد ۶.۷۸ اینچی مجهز به حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش همراه هستند.

برای کسانی که نمی‌دانند، iQOO Neo 9 دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود، در حالی که مدل پرو دارای تراشه Dimensity 9300 است. گفته می‌شود که هر دو دستگاه دارای باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر‌ساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ واتی هستند.

Neo 9 ممکن است با یک سیستم دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی + ۸ مگاپیکسلی (فوق عریض) وارد بازار شود، در حالی که Neo 9 Pro دارای یک سیستم دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی + ۵۰ مگاپیکسلی (فوق عریض) خواهد بود. هر دو گوشی احتمالاً دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستند. سری Neo 9 با سیستم عامل اندروید ۱۴ مبتنی بر OriginOS 4 عرضه خواهد شد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند آیکیو چه برنامه‌ای در سر دارد.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا