اخبار

اطلاعات لپ‌تاپ‌های جدید لنوو فاش شدند !

اگرچه نشان دادن قسمتی از یک محصول برای تولیدکنندگان مفید است ولی لو رفتن اطلاعات مربوط به تولیدات، مورد علاقه آن‌ها نیست. امروز اطلاعات زیادی از لپ‌تاپ‌های آینده لنوو، شامل محصول جدید تبدیل‌پذیر Yoga 910 از Energy Star منتشر شده‌اند.
 
Energy Star یک سیستم امتیازدهی داوطلبانه است که تولیدکنندگان با انعقاد قرارداد به این شرکت اجازه می‌دهند تا تلاش سازندگان برای کاهش انتشار کربن در وسایل الکترونیک مختلف را تایید کند. بنابراین این شرکت باید از اطلاعات دستگاه مورد نظر قبل از معرفی و عرضه به بازار آگاه باشد تا آن را رتبه‌بندی کند، البته در این پرونده اطلاعات بیشتری از این تولیدات فاش شده است. حساب توییتری Liliputing اطلاعاتی از سه مدل جدید لنوو منتشر کرده که شامل دستگاه‌های لنوو IdeadPad 710S Plus، لنوو Yago 90 و Yoga 5 Pro هستند.
 
اولین دستگاه فاش شده یعنی ۷۱۰S Plus با وزن ۱.۲۷۰ کیلوگرم به صفحه نمایش ۱۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، پردازنده اینتل Core-i5، رم ۴ گیگابایتی، تراشه گرافیکی انویدیا GTX 940MX و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD مجهز است. مدل تبدیل‌پذیر ۹۱۰ از یک نمایشگر ۱۴ اینچی استفاده می‌کند، اگرچه ما مشخصات فنی کامل آن را نداریم ولی برای بالاترین نمونه پردازنده اینتل Core-i7 از نسل Kaby Lake و ۱۶ گیگابایت رم را انتظار داریم. مدل لنوو IdeaPad Flex 4 به نمایشگر ۱۱ اینچی مجهز است و محدوده قیمتی پایین را پوشش می‌دهد، ما اطلاعی از مشخصات سخت‌افزاری آن نداریم.
 
توجه: عبارت لپ‌تاپ‌های هیبریدی و تبدیل‌پذیر به هم شبیه هستند، با این تفاوت که برای مدل‌های تبدیل‌پذیر امکان جدا شدن نمایشگر از کیبورد وجود ندارد.
 
 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا