اخبار تکنولوژی

گوشی گلکسی C55 تاییدیه وای فای گرفت

هفته گذشته یک گوشی هوشمند مرموز سامسونگ با شماره مدل SM-C5560 وارد TENAA شد. این لیست مشخصات کلیدی این گوشی را فاش کرد. دیروز، این گوشی توسط ۳C تایید شد و سرعت شارژ آن را فاش کرد. در همان زمان، تصاویر زنده آن به لیست TENAA اضافه شد. اکنون گلکسی C55 در وب سایت WiFi Alliance نیز مشاهده شده است.

در هیچ یک از این سه لیست محصول نام آن ذکر نشد. پیش از این گفته می‌شد که گلکسی Y55 نام دارد. اکنون، این گوشی بر اساس حرف اول شماره مدل خود، گلکسی C55 نامگذاری شده است. اما آنچه ما مطمئن هستیم این بوده که به احتمال زیاد یک گوشی هوشمند منحصر به فرد چین است. برای دانستن نام دقیق، ممکن بوده باید منتظر افشای اطلاعات و تیزرهای رسمی بیشتری باشیم.

طبق اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، گلکسی Y55 / گلکسی C55 ادعایی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (FHD+) خواهد بود. این دستگاه از یک چیپست ناشناخته با پردازنده مرکزی ۲ گیگاهرتزی انرژی می‌گیرد و گزینه‌های اتصال ۵G و WiFi 6 را ارائه می‌دهد.

گلکسی C55 محصول جدید سامسونگ

این چیپ با رم ۸/۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایتی همراه خواهد شد. جالب اینجاست که این دستگاه با یک اسلات کارت MicroSD وارد بازار خواهد شد. علاوه بر این، گوشی دارای یک سیستم دوربین سه گانه در عقب داشته که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور ثانویه ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور سوم ۲ مگاپیکسلی می‌شود و در جلو، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت.

این گوشی هوشمند اندروید ۱۴ داشته و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی آن را انرژی می‌بخشد. در نهایت به پشتیبانی از شارژ سیمی ۴۵ واتی می‌پردازد.

در دیگر خبرها گفته می‌شود غول فناوری کره جنوبی سامسونگ به‌زودی گوشی هوشمند جدیدی را تحت سری A خود با نام گوشی گلکسیA55 عرضه خواهد کرد. رندرهای این دستگاه شایعه شده دو بار به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است که نگاهی دقیق به جنبه‌های طراحی آن دارد.

این لیست نشان می‌دهد که گوشی هوشمند آینده از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. به غیر از پایگاه داده جزئیات بیشتری در مورد دستگاه فاش نمی‌کند. گوشی هوشمند گلکسی A55 می‌تواند از چیپست Exynos 1480 همراه با پردازنده گرافیکی Xclipse 530 استفاده کند.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا