اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت امنیتی ماه دسامبر برای گلکسی Z Fold 4

در اوایل این هفته، سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی دسامبر ۲۰۲۲ را برای گلکسی Z Fold 4 منتشر کرد، اما این به‌روزرسانی به کاربران ایالات متحده محدود شد. اکنون، این به‌روزرسانی در بازارهای بیشتری از جمله اروپا و هند دردسترس قرار گرفت.

آخرین به‌روزرسانی نرم افزاری برای Galaxy Z Fold 4 با نسخه سیستم عامل F936BXXS1BVKC منتشر شده است. در سراسر اروپا و هند در دسترس بوده و این آپدیت امنیتی دسامبر ۲۰۲۲ را دربرگرفته که ۹۳ آسیب‌پذیری امنیتی موجود در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ را برطرف می‌کند. به‌روزرسانی جدید ممکن است شامل رفع اشکال کلی و بهبودهای پایدار نیز شود.

اگر از کاربران گلکسی زد فولد ۴ در اروپا یا هند هستید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی Download and install، آخرین به‌روزرسانی امنیتی را روی گوشی خود نصب کنید.  سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ را چند ماه پیش با نرم افزار One UI 4.1.1 مبتنی بر اندروید ۱۲L عرضه کرد. این گوشی هوشمند تاشو چند هفته پیش آپدیت One UI 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ را دریافت کرد. سه آپدیت دیگر سیستم عامل اندروید را در آینده دریافت می‌کند.

گلکسی Z Fold 4 و دستیابی به آپدیت جدید

در اخباری مرتبط سامسونگ گلکسی M04 را پیشتر در بازار هند معرفی کرد. اکنون دستگاه سری F این برند کره جنوبی در پایگاه داده Geekbench رویت شده است. این مدل چیزی نیست جز گوشی گلکسی F04s. این تلفن هوشمند با شماره مدل SM-E045F در پلتفرم بنچمارک لیست شده است. همچنین در سایت‌های صدور گواهی BIS و WiFi-Alliance با همان شماره مدل رویت شد.

لیست Geekbench نشان می‌دهد که سامسونگ Galaxy F04s به پردازنده MT6765V/CB مجهز خواهد شد. همان چیپست مدیاتک Helio P35 که تراشه هشت هسته‌ای بوده، چهار هسته ۱.۸ گیگاهرتزی و چهار هسته ۲.۳ گیگاهرتزی. این دستگاه با ۳ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا