اخبار تکنولوژی

انتشار اندروید ۱۳ برای گوشی Galaxy M32 سامسونگ

سامسونگ همچنان به انتشار به‌روزرسانی‌های پایدار One UI 5 مبتنی بر اندروید ۱۳ برای گوشی‌های هوشمند خود ادامه می‌دهد و آخرین دستگاه‌هایی که این آپدیت دست یافته، گوشی Galaxy M32 و مدل‌هایی چون Galaxy F22 و Galaxy A51 5G هستند.

به‌روزرسانی‌های Galaxy M32 4G و Galaxy F22 به ترتیب با نسخه‌های میان‌افزار M325FXXU4CVK6 و E225FXXU4CVK4 ارائه می‌شوند. با این حال، هر دو با آپدیت امنیتی اکتبر ۲۰۲۲ اندروید به جای آپدیت دسامبر یا حتی آپدیت نوامبر ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند.

از سوی دیگر، به‌روزرسانی One UI 5 برای Galaxy A51 5G دارای نسخه سیستم‌افزار A516BXXU5EVL2 است و سطح وصله امنیتی اندروید را در گوشی هوشمند تا دسامبر ۲۰۲۲ ارتقا می‌دهد. به‌روزرسانی‌ برای گوشی Galaxy M32 و Galaxy F22 در حال حاضر شامل کاربران هندی شده و آپدیت Galaxy A51 5G هم دردسترس کاربران اروپایی قرار گرفت. کشورهایی نظیر فرانسه، سوئیس و سایر مناطق شمالی اروپا.

گوشی Galaxy M32 به اندروید ۱۳ رسید

اگر آپدیت را دریافت نکردید بهتر است به تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار رفته تا به صورت دستی آپدیت را دریافت کنید. در اخباری مرتبط سامسونگ در سال جاری سریع‌تر از قبل اندروید را برای گوشی‌های گلکسی خود منتشر کرد. حال نوبت به گلکسی A71 رسیده تا به دریافت این آپدیت نرم افزاری بپردازد.

این آپدیت شامل رابط کاربری One UI 5.0 شده و ویژگی‌های جدید مختلفی را دربرمی‌گیرد. علاوه بر گلکسی A71، سامسونگ برای گلکسی F62 نیز آپدیت مورد اشاره را دردسترس قرار داد. بروزرسان برای کاربران اروپایی از جمله لهستانی منتشر شده و به شماره مدل A715FXXU8DVK1 است و همچنین بروزرسان امنیتی ماه نوامبر ۲۰۲۲ را دربرمی‌گیرد.

با رابط کاربری One UI 5.0 افراد می‌توانند صفحه قفل بازطراحی شده را سفارشی سازی کنند. افرادی که این بروزرسان را دریافت نکردند با رفتن به بخش Settings > Software update و لمس کردن گزینه Download and install می‌توانند بروزرسان را بررسی کنند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا