اخبار تکنولوژی

گوگل ویژگی های جدیدی به هدفون Pixel Buds Pro اضافه می کند

به گزارش ۹to5Google، گوگل قرار است به‌روزرسانی بزرگ جدیدی را برای هدفون Pixel Buds Pro منتشر کند. ایربادزی که مدل پرچمدار این برند بوده و طراحی دارای ارگونومی دارد.

گوگل قصد دارد چند ویژگی جدید را به آپدیت اضافه کند و برای مثال، Calling را پاک کنید. چنین قابلیتی در ماه دسامبر روی گوشی‌های هوشمند پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو ارائه شد. نویز پس زمینه را فیلتر می‌کند و صدا را در حین تماس تلفنی بهبود می‌بخشد.

این هدفون همچنین از Speech باند فوق عریض پشتیبانی می‌کنند که کیفیت تماس‌های صوتی را از ۱۶ کیلوهرتز به ۳۲ کیلوهرتز بهبود می‌بخشد. گوگل همچنین بخش Digital Wellbeing را به برنامه تلفن اضافه خواهد کرد.

هدفون Pixel Buds Pro با بروزرسان جدید

نسخه جدیدی از نرم افزار هدفون Pixel Buds Pro باید در ماه‌های آینده منتشر شود. در اخباری مرتبط گوشی هوشمند گوگل Pixel 7a به تازگی معرفی شد و با قیمت ۶۰۰ دلاری در آینده نزدیک راهی بازار خواهد شد. مدتی بعد، کارشناسان DxOMark تصمیم گرفتند به آزمایش دوربین این میان رده سطح بالا بپردازند.

دوربین پیکسل ۷a امتیاز ۱۳۳ را کسب کرد. قابلیت عکاسی این گوشی هوشمند ۱۳۸ امتیاز بدست آورده و عملکرد زوم ۱۰۵ نقطه و ماژول اولتراواید ۱۰۴ امتیازی هم بدست آورد.  همچنین امتیاز کیفیت ویدئو به ۱۳۳ می‌رسد.

گوگل Pixel 7a با امتیاز ۱۳۳ در رتبه ۲۷ قرار گرفت. آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پلاس، سامسونگ گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس همین امتیاز را کسب کردند. در همین حال، پیکسل ۶ پرو ۱ امتیاز بیشتر کسب کرد، در حالی که پیکسل ۶a با ۱۲۲ امتیاز در میانه قرار دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود گوگل چه برنامه‌ای در پیش دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا