اخبار تکنولوژی

کنسول ایسوس ROG Ally راهی بازار شد

ایسوس بالاخره یک نمایش کامل از کنسول ایسوس ROG Ally را ارائه کرد. برند تایوانی این دستگاه را با سیستم عامل ویندوز ۱۱ عرضه خواهد کرد و از طراحی جذابی بهره می‌برد.

ROG Ally برای بازی‌های AAA با وضوح Full HD طراحی شد. برای این منظور، کنسول دستی به پردازنده AMD Ryzen Z1 Extreme مجهز شده و  دارای هسته‌های Zen 4 با فرکانس ۵.۱ گیگاهرتز و تراشه گرافیکی RDNA 3 است و  توان قدرتی ۸.۶ ترافلاپسی دارد.

این محصول جدید دارای ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5-6400 و یک SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت NVMe M.2 PCIe 4.0 هم است. اسلات کارت microSD امکان افزایش فضای ذخیره سازی را فراهم کرده و ظرفیت باتری به ۴۰ وات ساعت می‌رسد.

ایسوس ROG Ally دارای صفحه نمایش Full HD IPS با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ بوده و سایز نمایشگر آن به ۷ اینچ می‌رسد که ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB، روشنایی ۵۰۰ نیت، زمان پاسخگویی ۷ میلی‌ثانیه و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش از Dolby Vision HDR، FreeSync Premium پشتیبانی داشته و توسط Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود.

ایسوس ROG Ally از راه رسید

ایسوس ROG Ally

دستگاه دارای دو بلندگوی Dolby Atmos بوده و هوش مصنوعی وظیفه حذف نویز را بر عهده دارد. همچنین گواهی Hi-Res نیز تدارک دیده شده و از دیگر ویژگی‌های برجسته این کنسول می‌توان به اسکنر اثر انگشت داخلی، شارژ سریع ۶۵ واتی (PD 3.0) از طریق USB-C، بلوتوث ۵.۲ و Wi-Fi 6E اشاره کرد. حالت PRO سزاوار توجه ویژه بوده و این اجازه را می‌دهد تا ایسوس ROG Ally با داک اتصال XG Mobile همراه شود، که شامل یک کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 4090 می‌شود.

ROG Ally در حال حاضر برای پیش‌سفارش در دسترس است و فروش آن از ۱۳ ژوئن ۲۰۲۳ آغاز می‌شود. قیمت این رایانه گیمینگ از ۶۹۹ دلار آغاز شده و نسخه ای مبتنی بر تراشه Ryzen Z1 در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ در دسترس خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا