اخبار تکنولوژی

انتشار تصاویر زنده آنر ایکس ۵۰آی

شرکت آنر این روزها محصولات متعددی برای معرفی دارد که بیشتر آنها میان رده هستند. در این بین باید به گشوی آنر ایکس ۵۰آی اشاره کنیم که محصولی میان رده بوده و طراحی محصولات رده بالا آنر را به همراه دارد.

دستگاه حاشیه نمایشگر باریکی داشته و حفره دوربین سلفی آنر ایکس ۵۰آی در وسط نمایشگر جای گرفت. تصاویر فاش شده نشان داد که Honor X50i با یک پنل ۶.۷ اینچی LCD با وضوح Full HD یا ۲۳۸۸ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ  نوسازی ۹۰ هرتز عرضه می‌شود. این یک گوشی ۵G رده پایه بوده و از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ قدرت می‌گیرد.

در سوی دیگر باید به حافظه رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 اشاره کرد. پیش بینی شده آنر X50i در پیکربندی‌های متنوعی چون ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به فروش برسد.. این دستگاه ۷ گیگابایت رم مجازی هم دارد.

آنر ایکس ۵۰آی در راه است

آنر X50i با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی عرضه خواهد شد و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در سوی دیگر باید دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق، فلاش LED و غیره اشاره کرد. دستگاه از سیستم عامل اندروید ۱۲ بهره برده و با ضخامت ۷ میلیمتری و وزن ۱۷۹ گرمی از راه می‌رسد.

آنر مشخص نیست چه تاریخی قصد دارد این عضو اقتصادی را معرفی کند. اما طراحی جذاب و مشخصات کلیدی قابل توجهی در آن به کار گرفته شده که قطعا تجربه کاربری لذت بخشی رقم می‌زند. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برند کره‌ای چه محصولی را دردست توسعه دارد و معرفی خواهد کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا