بررسی‌ تخصصیمعرفی بهترین‌ها

معرفی بهترین کیبوردها در سال ۲۰۲۲

در صورتی که به دنبال یک کیبورد خوب و مناسب برای خود هستید این مقاله دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. ما در این مقاله به لیست بهترین کیبوردها در سال ۲۰۲۲ خواهیم پرداخت. شما تنها با مطالعه این مقاله می توانید با صرفه جویی در زمان و هزینه، بهترین و مناسب ترین کیبورد برای خود را پیدا کنید.

در این لیست تعدادی از بهترین کیبوردهای موجود را قرار دادیم. این کیبورد ها قابلیت ها و ویژگی های متفاوتی دارند. در نتیجه شما می توانید براساس نیاز و بودجه خود هر کدام را که بیشتر مناسب شما است را خریداری کنید.

لازم به ذکر است که در حین خرید یکی از اصلی ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید راحت بود آن کیبورد است. مخصوصا اگر شما هم جزو افرادی هستید بنا بر دلایلی روزانه برای مدت طولانی باید تایپ کنید این نکته باید یکی از اصلی ترین معیارهایتان برای خرید باشد. یک کیبورد راحت باید کلیدهای بزرگ، اندازه کلی مناسب و از همه مهم تر این که استراحتگاه مچ دست داشته باشد.

همچنین حین خرید بنابر سلیقه و نیاز خود باید به به بزرگ و کوچک، سنگین و سبک بودن آن نیز توجه کنید. در عین حال باید به خاطر داشته باشید که می خواهید این کیبورد را به چه دستگاهی وصل کنید و ترجیح می دهید به صورت بی سیم و یا سیمی این کار را انجام دهید.

ما در این لیست کیبورد های سیمی و بی سیم و آن هایی که برای محیط کار و یا خانه مناسب هستند را نیز جا دادیم. در صورتی که در محیط کار خود از لپ تاپ استفاده می کنید باید به خاطر داشته باشید که استفاده از کیبورد لپ تاپ برای مدت طولانی چندان توصیه نمی شود و خرید یک کیبورد مناسب می تواند به شما کمک بزرگی بکند.

استفاده از یک کیبورد نامناسب برای مدت طولانی می تواند باعث ایجاد گرفتگی و درد در نواحی چون گردن، شانه و مچ دست شود. به همین منظور ما تعدادی کیبورد در این لیست قرار دادیم که به گونه ای طراحی شدند که به شما یک تجربه خوب و راحت در تایپ کردن های طولانی مدت فراهم می کنند.

همچنین برخی از کیبوردهای موجود در این لیست با طراحی خاصی که دارند از تولید صدای زیاد در حین تایپ کردن جلوگیری می کنند و همین مسئله آن ها را مناسب و ایده ال برای استفاده در میان جمع و محیط های کاری می کند.

بخاطر داشته باشید که براساس نیاز و سلیقه هر کس، می تواند بهترین کیبورد فرق بکند برای مثال برخی از افراد کیبوردهای کوچک و جمع و جور تر را ترجیح می دهند در حالی که برخی دیگر کیبورد های بزرگ تر و راحت تر را ترجیح می دهند.

 

 اما می رسیم به لیست بهترین کیبوردهای موجود در سال ۲۰۲۲:

 

Logitech K780

Logitech K780

مشخصات

نوع کلید: Membrane

باتری ها: ۲x AAA

گارانتی: ۱ سال

سایز: ۱۴.۹ × ۶.۲ × ۰.۹ اینچ

 

نقاط قوت

پشتیبانی از چندین دستگاه

داشتن یک جا برای نگه داری گوشی و یا iPad

 

نقاط ضعف

خوب و مناسب نبودن کلیدهای دایره ای برای تمام افراد

 

معمولا لپ تاپ شما تنها دستگاهی نیست که می خواهید چیزی در آن تایپ کنید به همین منظور Logitech کیبوردهایی همچون K780 دارد که از ۳ دستگاه پشتیبانی می کند. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این کیبورد این است که زمانی که با دو دستگاه متفاوت کار می کنید با استفاده از این این کیبورد می توانید یک فایل را در یکی از این دستگاه ها کپی کرده و به دستگاه دیگر بفرستید.

طراحی دایره ای شکل کلیدهای این کیبورد نیز یکی از آن مواردی است که به نظر برخی از افراد یک ظاهر متفاوت و جذاب به آن داده در حالی که به نظر تعداد دیگری از افراد یک ویژگی خوب به حساب نمی آید و بعد از دیدن آن ترجیح می دهند که به دنبال مورد های دیگر برای خریداری بروند.

در صورتی که شما هم جزو افرادی هستید که در کنار دوستان و خانواده خود به تایپ کردن می پردازید احتمالا می دانید که صدای کلیدهای کیبورد در حین تایپ می توانند خود یک مزاحمت به حساب بیایند به همین منظور در حین خرید باید این مسئله را نیز در نظر داشته باشید که یک کیبورد بی صدا و مناسب برای این کار فراهم کنید.

کلید های این کیبورد به گونه ای طراحی شده اند که با صدای کم تر کار می کنند و در حین تایپ صدای زیادی تولید نمی کنند در نتیجه با استفاده از آن میتوانید بدون ایجاد مزاحمت برای اطرافیانتان به کارهای خود برسید.

همچنین در کنار این کیبورد یک تو رفتگی وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که در هنگام کار کردن با آن گوشی و iPad خود را در آن قرار دهید.

 

Leopold FC750R PD

Leopold FC750R PD

مشخصات

نوع کلید: Mechanical

نوع سوئیچ مکانیکال: Cherry MX Blue, Brown, Red

گارانتی: ۱ سال

سایز: ۱۴.۳ × ۵.۵ × ۱.۱ اینچ

 

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا

طراحی ساده

کلید فهرست کاربردی

یک تجربه تایپ کردن عالی

 

نقاط ضعف

تنها یک راه برای تنظیم کردن بلندی

 

در صورتی که تا کنون تجربه تایپ کردن با یک کیبورد مکانیکال را نداشته اید حتما باید برای یکبار هم که شده آن را امتحان کنید.

کیبورد های مکانیکال گران قیمت تر هستند اما در عوض می توانند یک تجربه عالی در تایپ کردن را برای شما فراهم کنند.. در هنگام استفاده از این دستگاه متوجه دلیل محبوبیت زیاد آن خواهید شد.

کیبورد Leopold FC750R PD یک کیبورد مینیمال با طراحی ساده و کیفیت ساخت بالا است که تایپ کردن با آن بسیار لذت بخش است. به طور کلی ما این کیبورد مکانیکال را به تمام افرادی که به دنبال یک کیبورد خوب برای تایپ کردن هستند توصیه می کنیم.

 

Arteck 2.4G Wireless Keyboard

Arteck 2.4G Wireless Keyboard

مشخصات

نوع کلید: Membrane

باتری ها: داخلی، قابل شارژ

گارانتی: ۲ سال

سایز: ۱۶.۹ × ۴.۹ × ۰.۶ اینچ

 

نقاط قوت

سبک وزن

طراحی متالیک

کار کردن با لیست دستگاه های مختلف

 

نقاط ضعف

نبود بلوتوث

دوام بیشتر باقی کیبورد ها با یک بار شارژ

 

کیبورد Arteck 2.4G Wireless Keyboard یک کیبورد بی سیم با طراحی مینیمال است. این دستگاه بسیار سبک وزن است و اگر بخواهیم به طور دقیق تر بگوییم حدود ۰.۹ پوند وزن دارد که آن را تبدیل به یک کیبورد مناسب برای حمل و نقل کرده است.

رسیور USB این دستگاه به شما این امکان را می دهد که این دستگاه را به دسکتاپ، لپ تاپ و یا حتی TV وصل کنید. این دستگاه با Mac نیز کار می کند اما بیشتر برای Windows طراحی شده است.

این کیبورد تا فاصله ۳۳ فیت با دستگاهی که به آن متصل شده است کار می کند که این اندازه حتی بیشتر از کافی خواهد بود. همچنین این کیبورد تا ۲۴ ماه گارانتی دارد که خود این مسئله یکی دیگر از نکات مثبت آن است.

 

Apple Magic Keyboard

Apple Magic Keyboard

مشخصات

نوع کلید: Membrane

باتری ها: داخلی قابل شارژ

گارانتی: ۱ سال

سایز: ۱۱ × ۴.۵ × ۰.۲-۰.۴ اینچ

 

نقاط قوت

حس خوب کلید ها

کوچک و قابل حمل

آن ظرافت و زیبایی Apple

 

نقاط ضعف

نبود کی پد اعداد

 

کیبورد Apple Magic Keyboard یک کیبورد خوب و کاربردی مخصوص کاربران Apple است. این کیبورد در واقع مخصوص این کاربران طراحی شده است و در آن به نیاز های آن ها توجه شده است.

کیبورد Apple Magic Keyboard یکی از کوچک ترین کیبورد های موجود در لیست بهترین کیبورد های سال ۲۰۲۲ است به همین منظور این دستگاه یک کیبورد ایده ال برای تمام افرادی است که به دنبال یک کیبورد سبک و کوچک هستند.

شما به راحتی می توانید این دستگاه را در کیف خود قرار دهید و یا اینکه بر روی یک میز کوچک با ان کار کنید.

این کیبورد در واقع همان ظرافت و زیبایی Apple را دارد. یکی از بزرگ ترین کاستی های دستگاه نبود پد اعداد در آن است که خوشبختانه Apple، کیبورد Apple Magic Keyboard with Numeric Keypad را می سازد که کی پد اعداد نیز در آن وجود دارد.

همانطور که می دانید به دلیل اضافه شدن کی پد اعداد این کیبورد کمی بزرگتر از کیبورد Apple Magic Keyboard است اما در صورتی که با یک کیبورد کمی بزرگ تر مشکلی ندارید یک گزینه خیلی خوب نیز برای شما خواهد بود. این دستگاه با استفاده از بلوتوث به دستگاه های مورد نظر شما متصل می شود.

 

Logitech K350

Logitech K350

مشخصات

نوع کلید: Membrane

باتری ها: ۲x AAA

گارانتی: ۱ سال

سایز: ۱۸.۹ × ۹.۹ × ۲.۹ اینچ

 

نقاط قوت

مجموعه کامل از کلیدهای چند رسانه ای

عمر باتری طولانی

اتصال بی سیم

 

نقاط ضعف

طراحی قدیمی

 

کیبورد Logitech K350 یکی دیگر از آن گزینه های خوبی است که می توانید در حین خرید کیبورد در نظر داشته باشید. این کیبورد یکی از آن کیبوردهای راحت و خوب برای تایپ کردن به مدت طولانی است. استراحتگاه مچ دست موجود در این کیبورد یکی از اصلی ترین دلایل این مسئله است.

از سایر نکات مثبت آن نیز می توان به وجود تمام کلیدهای چند رسانه ای در آن و اتصال بی سیم آن اشاره کرد.

این کیبورد یکی از آن دستگاه هایی است که با وجود پیشرفت روزانه تکنولوژی برای مدت طولانی توانست جزو محبوب ترین و پر فروش ترین ها باقی مانده است.

کیبورد Logitech K350 با استفاده از رسیور USB بی سیم به سایردستگاه ها وصل می شود. این دستگاه طول عمر باتری خیلی خوبی دارد به طوری که مدت زمان دوام باتری آن تنها با یک شارژ، یکی از نقاط قوت آن به حساب می آید.

 

Logitech Ergo K860

Logitech Ergo K860

مشخصات

نوع کلید: Membrane

باتری ها: ۲x AAA

گارانتی: ۱ سال

سایز: ۱۸ × ۹.۲ × ۱.۹ اینچ

 

نقاط قوت

وجود استراحتگاه مچ دست راحت

پایه جلو و عقب قابل تنظیم

ساخته شده برای هم PC و هم Mac

 

نقاط ضعف

کمی گران قیمت

 

کیبورد Logitech Ergo K860 یکی دیگر از آن کیبوردهای خوب و راحت موجود در این لیست است. طراحی خاص و راحت این کیبورد به شما امکان تایپ طولانی مدت با کم ترین میزان فشار و درد در مچ دست و… را فراهم می کند.

استراحنگاه مچ دست و طراحی خاص این کیبورد تنها با یک بار استفاده شما را متوجه تفاوت خوب با باقی کیبوردها می کند.

خوشبختانه این کیبورد با اکثر دستگاه های دیگر به خوبی کار می کند. طراحی خاص و طریقه قرار گیری کلیدها این دستگاه علاوه بر راحتی، یک ظاهر متفاوت و جذاب به آن بخشیده است.

یکی از ویژگی های خوب و منحصر به فرد این کیبورد پایه های جلو و عقب آن است که به شما امکان تنظیم بلندی آن را می دهد. در نتیجه شما می توانید نصب به راحتی خود آن را تنظیم کنید.

این کیبورد هم با بلوتوث و هم با رسیور USB کار می کند و همچنین با ۳ کلید دستگاه های وصل شده به شما امکان عوض کردن دستگاه های وصل شده را می دهد.

 

Matias Tactile Pro keyboard for Mac

Matias Tactile Pro keyboard for Mac

مشخصات

نوع کلید: Mechanical

گارانتی: ۱ سال

سایز: ۱۸.۵ × ۶.۵ × ۱.۵ اینچ

 

نقاط قوت

طراحی بادوام

حس خوب کلیدها

 

نقاط ضعف

سنگین وزن

اتصال تنها با سیم

 

کیبورد Matias Tactile Pro keyboard for Mac یکی از بادوام ترین کیبوردهایی است که در حال حاضر می توانید خریداری کنید.

همانطور که می دانید Matias یک نام شناخته شده و معروف در دنیای لوازم جانبی Apple است. این کیبورد یک گزینه عالی برای افرادی است که از Mac استفاده می کنند.

دوام بالای این دستگاه که طی سال ها استفاده توسط خریداران، خود را به آن ها اثبات کرده است یکی از اصلی ترین دلایل وجود این کیبورد در لیست بهترین کیبوردهای ۲۰۲۲ است.

همانند باقی دستگاه ها این کیبورد نیز ایراداتی دارد برای مثال این دستگاه با استفاده از کابل USB به سایر دستگاه ها وصل می شود و متاسفانه امکان اتصال بی سیم در آن وجود ندارد. همچنین این کیبورد کمی سنگین است و همین باعث می شود که چندان برای حمل و نقل مناسب نباشد.

با وجود ایردات و کاستی های این دستگاه و قیمت به نسبت بالای آن این دستگاه یک کیبورد خوب و کاربردی است که خرید آن به شدت توصیه می شود.

 

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات موجود در آن برایتان مفید و سودمند بوده باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا