اخبار تکنولوژی

گوشی میزو ۲۰ با رنگ سفید و یک پیکربندی جدید عرضه شد

در ماه آگوست، میزو بیستمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت. در این مناسبت خاص، این شرکت جدیدترین گوشی پرچمدار Meizu 20 خود را در رنگ سفید عرضه کرد. گوشی میزو ۲۰ در دو مدل راهی بازار شده است.

چیزی که این نوع از دستگاه را خاص می‌کند آن است که در حال حاضر تنها گوشی هوشمند موجود در بازار با حاشیه‌های سفید رنگ است. در دنیایی از حاشیه‌های مشکی، این محصول با طراوت به نظر می‌رسد. پس از عرضه، رنگ ویژه Meizu 20 تنها در پیکربندی‌های حافظه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی موجود بود. از امروز، این گوشی در نسخه ۱۲ گیگ رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز عرضه می‌شود.

نسخه اصلی ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی Meizu 20 (سفید) به ترتیب ۳۱۹۹ ین و ۳۷۹۹ ین قیمت دارند. در حالی که مدل جدید ۱۲ گیگ رم+ ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارای برچسب قیمتی ۳۳۹۹ ین است. تا ۱۱ سپتامبر، انواع حافظه‌های متوسط و بالاتر ۴۰۰ ین تخفیف دارند. بنابراین قیمت موثر آنها به ترتیب به ۲۹۹۹ ین و ۳۳۹۹ ین کاهش می‌یابد. این باعث می‌شود که نوع پایه گران‌تر از نسخه میانی باشد.

در مورد مشخصات، میزو ۲۰ به یک صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی FHD+با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز OLED مجهز است. این دستگاه از تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 انرژی گرفته و به باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است.

گوشی میزو ۲۰ با طراحی بهبودیافته

گوشی همچنین دارای یک سیستم دوربین سه گانه بوده که شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی می‌شود. در جلو، دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی دارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دو بلندگوی استریو، حسگر اثرانگشت اولتراسونیک، شارژ ۶۷ واتی و استاندارد IP54 اشاره کرد.

انتظار داریم سال آینده میزو نسل بعدی پرچمدار خود را با نام میزو ۲۱ معرفی کند. سری میزو ۲۱ دو مدل استاندارد و پرو خواهد داشت که هر یک دارای طراحی بهتر و سخت افزاری ارتقایافته هستند. میزو در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوعی همراه سازد و گوشی‌های جذاب این برند در نوع خود قابل توجه است.

پیش بینی شده میزو در اوایل سال ۲۰۲۴ این محصول جدید را با سخت افزاری قوی و بهتر معرفی کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا