اخبار تکنولوژی

آشکار شدن قیمت خانواده Pixel 8 گوگل

هفته گذشته، گوگل اعلام کرد که از خانواده Pixel 8 در ۴ اکتبر ۲۰۲۳ رونمایی خواهد کرد. تاکنون اطلاعات زیادی در مورد مشخصات و طراحی دو گوشی آینده پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو به بیرون درز کرده است.

امروز یک افشا جدید قیمت این دو گوشی را برای بازار اروپا فاش کرده است. این به ما ایده می‌دهد که چگونه سری پیکسل ۸ در مقابل سری گلکسی S23 قرار می‌گیرد. طبق گفته DeaLabs، نسخه پایه پیکسل ۸ (۱۲۸ گیگابایت) در اروپا ۷۹۹ یورو قیمت خواهد داشت. در حالی که نسخه پایه پیکسل ۸ پرو (۱۲۸ گیگابایت) ۱۰۹۹ یورو است.

در مقایسه، نسخه‌های ۱۲۸ گیگابایتی پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو در حال حاضر به ترتیب با قیمت ۶۴۹ و ۸۹۹ یورو در فرانسه به فروش می‌رسند. این بدان معناست که پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو ۱۵۰ و ۲۰۰ یورو گران‌تر از مدل‌های قبلی خود خواهند بود. پیکسل ۸ همچنین با گزینه فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس خواهد بود و قیمت آن ۸۵۹ یورو است. گفته می‌شود نسخه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی پیکسل ۸ پرو به ترتیب ۱۱۵۹ و ۱۲۹۹ یورو قیمت دارند.

در اروپا، نسخه پایه گلکسی اس ۲۳ که دارای ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است، ۸۵۹ یورو قیمت دارد، در حالی که نسخه‌های پایه گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به ترتیب ۱۱۰۹ و ۱۲۴۹ یورو قیمت دارند. براساس اطلاعات فاش شده مختلف، سخت افزار پیکسل ۸ مشابه گلکسی اس ۲۳ خواهد بود. طبق اطلاعات فاش شده جدید، پیکسل ۸ با قیمت کمی پایین‌تر از گلکسی اس ۲۳ عرضه خواهد شد. این تفاوت قیمت معناداری بین این دو نیست. مردم همچنان می‌توانند گلکسی اس ۲۳ را انتخاب کنند زیرا این گوشی دارای دوربین تله فوتو اختصاصی است و سامسونگ شبکه خدمات پس از فروش بهتری نسبت به گوگل دارد.

خانواده Pixel 8 با ویژگی های بهتر

در مورد پیکسل ۸ پرو، سخت افزار آن با گلکسی اس ۲۳ اولترا مطابقت نخواهد داشت، البته اگر اطلاعات فاش شده را باور کنید. این بدان معناست که فروش آن ممکن است دست نخورده باقی بماند علی‌رغم اینکه برچسب قیمت بالاتری دارد. باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه گوگل برای عرضه نسل جدید گوشی‌های پرچمدار چیست.

سری گوشی پیکسل ۸ که شامل دو مدل پرو و استاندارد می‌شود دارای طراحی بهبودیافته نسبت به نسل پیشین است. همچنین از پردازنده قوی تنسور نسل سوم بهره خواهد برد. همان پردازنده‌ای که در پیکسل فولد تاشو این شرکت تعبیه شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا