اخبار

عرضه به‌روزرسانی جدید برای نوکیا ۲

عرضه به‌روزرسانی جدید برای نوکیا ۲

نوکیا در اوایل قرن جدید خودش را به‌عنوان بزرگ‌ترین نام تلفن‌های همراه هوشمند معرفی کرده بود ولی با سیاست‌های نرم‌افزاری نادرست به‌تدریج از صحنه این عرصه حذف شد. با این حال چند وقت پیش بود که این شرکت بار دیگر به عرصه رقابت بازگشت و توانست تا با استفاده از سیستم عامل محبوب اندروید، سرانجام شرایط خود را مستحکم کرده و به‌تدریج به رده‌های بالای این بازار بازگردد.

مطالب مرتبط

نوکیا ۲۰۱۰ توسط اچ ام دی گلوبال بازآفرینی خواهد شد
آپدیت اندروید اوریو برای نوکیا ۳ عرضه شد
نوکیا ایکس به زودی رونمایی خواهد شد
در این میان این شرکت از اشتباهات قبلی خود درس گرفته است و تصمیم دارد تا بتواند با عرضه سریع به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای محصولات خود، مشتریانش را از این نظر راضی نگاه داشته و دیگر اشتباه قبلی خود را تکرار نکند. نتیجه این رویکرد نیز عرضه منظم بسته‌های به‌روزرسانی نرم‌افزاری اندروید و پوسته گرافیکی و سیستم امنیتی دستگاه‌های نسل جدید نوکیا از جمله نوکیا ۲ است.
به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی برای تلفن همراه هوشمند نوکیا ۲ عرضه شده است که دربردارنده وصله اندروید برای ماه آوریل است. با این خال هنوز مشخص نیست که چه تغییراتی به همراه این به‌روزرسانی در نوکیا ۲ حاصل خواهد شد و اطلاعات دقیقی نیز در این رابطه توسط کمپانی مرتبط به انتشار نرسیده است.
بیشتر تلفن‌های همراه هوشمند برند نوکیا که تولید کمپانی مادر این برند یعنی اچ ام دی گلوبال هستند در حال حاضر به‌روزرسانی ماه آوریل را دریافت کرده‌اند پس دریافت این بسته به‌روزرسانی برای کاربران تلفن همراه هوشمند نوکیا ۲ نیز خوشایند است. البته لازم به ذکر است که این به‌روزرسانی به‌صورت Over the air و مرحله‌ای انجام شده است پس اگر شما نیز دارای یکی از نسخه‌های نوکیا ۲ هستید و هنوز این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید باید صبور باشید؛ زیرا به‌روزرسانی‌های Over the air معمولا برای همه‌گیر شدن به چند روز زمان نیاز دارند.


بیشتر بخوانید

پتنت گوشی جدید سامسونگ با بریدگی صفحه نمایش به ثبت رسید
زمان عرضه گوشی تاشوی Galaxy X سامسونگ
آیفون دو سیم کارت در راه است
احتمال معرفی آیفون ۶٫۱ اینچی در دو نسخه در سال ۲۰۱۸
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا