اخبار تکنولوژی

آپدیت ناتینگ Phone 2 و بهبود عملکرد دوربین

یک به‌روزرسانی جدید اکنون برای ناتینگ Phone 2 منتشر شده است و Nothing OS را به نسخه ۲.۰.۲ بروز می‌کند. به‌روزرسانی جدید تعداد زیادی از ویژگی‌های جدید را به ارمغان می‌آورد، اما این برند بیان می‌کند که تلاش‌های خود را روی دوربین متمرکز کرده است، عملکرد بهتری در نور کم، بهبود وضوح، پردازش HDR سریع‌تر و موارد دیگر ارائه می‌کند.

این خبر مستقیماً از حساب Nothing’s X (توئیتر) می‌آید و به اشتراک می‌گذارد که به‌روزرسانی اکنون در حال انتشار است. متاسفانه در حال حاضر این آپدیت فقط برای کاربران ناتینگ Phone 2 است. اما، این شرکت با به اشتراک گذاشتن این که بروزرسانی تا پایان ماه به Phone 1 ارائه می‌شود، پیگیری کرد.

لیست ویژگی‌های اضافه شده را می‌توان با بروزرسانی مشاهده کرد. اکنون، اگر کاربر ناتینگ Phone 2 هستید، فقط باید به منوی تنظیمات بروید و سپس به بخش System Update بروید تا دانلود آپدیت را شروع کنید. اگر هنوز آن را نمی‌بینید صبور باشید، زیرا مدتی بعد دردسترس افراد بیشتر قرار خواهد گرفت.

در اخباری دیگر   از آنجایی که دستگاه‌های اندروید حول هسته لینوکس توزیع شده تحت مجوز عمومی گنو نسخه ۲ ساخته شده‌اند، سازندگان ملزم به انتشار کد زیربنایی در صورت درخواست هستند. برخی از OEM‌ها به سرعت منابع را آزاد می‌کنند، در حالی که برخی به دنبال راه حل هستند. در این مثال، ناتینگ به طور جدی سریع نبوده است. اگر توسعه‌دهنده نباشید، این نسخه برای شما مفید نخواهد بود، اما نتیجه در دسترس قرار دادن آن کد ممکن است.

ناتینگ Phone 2 و دریافت آپدیت جدید

در حالی که جذابیت Nothing شاگردان سرسخت گذشته و همچنین عاشقان گلیف را گسترش داده است، این شرکت سعی دارد تا از نظر نرم‌افزاری عملکرد خود را بهبود بخشد. در دسترس قرار دادن کد هسته در اسرع وقت به انجمن می‌گوید که Nothing پایگاه هواداران مودینگ آن را نمی‌داند و برای آن ارزش قائل است.

اگر دوست دارید با رام‌های کاستوم بازی کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید به لطف در دسترس بودن کد منبع هسته، چنین چیزهایی زودتر به سراغ Nothing Phone 2 می‌آیند. به طور دقیق، از نظر فنی می‌توان توسعه را در بالای یک تصویر بوت استوک از پیش کامپایل شده آغاز کرد، این کد فرآیند را آسان‌تر می‌کند و کمتر مستعد اشکالات است.

همیشه دیدن OEM‌ها که منابع خود را به این شکل باز می‌کنند بسیار عالی است، زیرا این امر راه را برای توسعه شخص ثالث در ادامه خط هموار می‌کند. اگر می‌خواهید کد را فقط برای کنجکاوی خود بررسی کنید، یا اگر به ساخت کرنل‌ها و رام‌های سفارشی کامل علاقه دارید، می‌توانید از لینک GitHub شروع کنید.

باید منتظر ماند تا ناتینگ بزودی آپدیت‌های بیشتری را برای این محصول تازه وارد خود ارائه دهد. گوشی که مشخصات کلیدی بزرگی داشته و می‌تواند نظر مخاطب را جلب سازد. این برند هر سال یک مدل گوشی بیشتر معرفی نمی‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا