اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو Y56 5G با مشخصاتی اقتصادی معرفی شد

شرکت ویوو تنها یک روز پس از معرفی گوشی Y100، تصمیم گرفت یک مدل اقتصادی دیگر را تحت عنوان ویوو Y56 5G معرفی کند. این دستگاه طراحی مشابه سایر مدل‌های این شرکت داشته و سخت افزار مناسبی هم شامل آن شد.

ویوو Y56 5G از پردازنده Dimensity 700 مدیاتک قدرت گرفته که در کنار صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی FHD+ LCD و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی قرار می‌گیرد. بخش دوربین شامل یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

در جلو نیز دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شد. این تلفن هوشمند با چیپست Dimensity 700 از راه خواهد رسید و دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. البته در صورت کمبود حافظه می‌توان به سراغ اسلات کارت microSD رفت.

ویوو Y56 5G خوش قیمت و ایده آل

ویوو Y56 5G

در سایر مشخصات باید به سیستم عامل اندروید ۱۳ مبتنی بر Funtouch OS 13 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی اشاره داشت. این محصول در رنگ مشکی و نارنجی با قیمت ۲۴۰ دلاری عرضه خواهد شد.

در اخباری مرتبط پیشتر مشخص شد که سری ویوو V27 در آینده نزدیک از راه خواهند رسید. اکنون نوبت به مشخصات کلیدی این خانواده میان رده شرکت Vivo است که آشکار شد.

به گفته منابع نزدیک ویوو، این شرکت درصدد بوده تا بروزرسانی برای سری V داشته بوده و V27 نیز از این قاعده مستثنی نیست. ویوو به دنبال ارتقا دوربین و سخت افزارهای دیگری بوده که یک تلفن هوشمند از آن بهره می‌برد.

گزارش می‌گوید نسخه ساده V27 نمایشگر خمیده دارد اما مدل پرو از لبه خمیده برخوردار است. همچنین هر دو گوشی این سری از حسگر دوربین حرفه‌ای سونی بهره می‌برند. بنابراین باید انتظار تصویربرداری بهتر نسبت به نسل قبل را باید داشت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا