اخبار تکنولوژی

پیکسل ۸ پرو گوگل دارای بزرگترین حسگر دوربین سامسونگ است

به تازگی کاربر توییتر Ice Universe که همیشه در ارائه شایعات پیرامون گوشی‌های آینده شهرت دارد، اطلاعاتی پیرامون پیکسل ۸ پرو منتشر کرد که جالب توجه است.

به گفته این افشاگر، گوگل ممکن بوده این محصول جدید را به بزرگ‌ترین سنسور دوربین سامسونگ مجهز کند. این سنسور احتمالا همان ISOCELL GN2 با وضوح ۵۰ مگاپیکسلی و سایز ۱/۱.۱۲ سامسونگ خواهد بود. چنین سنسوری می‌تواند ویدیوهای ۴K@120fps یا FHD@480fps بگیرد و همچنین تصاویر ۱۰۰ مگاپیکسلی به ثبت برساند.

سایز پیکسل در ISOCELL GN2 1.4μm است. با جمع کردن این رقم به ۲.۸μm افزایش می‌یابد. علاوه بر این، ISOCELL GN2 دارای فناوری Dual Pixel Pro خواهد بود. این فناوری وظیفه فوکوس فوق سریع را بر عهده دارد. در حقیقت نسخه فعلی Pixel 7 Pro با ماژول ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN1 به فروش می‌رسد.

پیکسل ۸ پرو با تصویربرداری بهبودیافته

در اخباری مرتبط رولاند کوانت توییتر یکی از افشاگران صنعت اطلاعاتی درباره تبلت پیکسل گوگل فاش کرد. اگر اطلاعات وی درست باشد، دستگاه دو گزینه رنگی کرمی و خاکی عرضه خواهد شد. این دستگاه در نسخه پایه شامل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌شود و بیش از ۶۵۰ یورو قیمت دارد. نسخه ۲۵۶ گیگابایتی با ۸ گیگابایت رم بیش از ۷۰۰ یورو است.

از نظر مشخصات، تبلت پیکسل گوگل دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی خواهد بود. این محصول جدید با پردازنده اختصاصی Tensor G2، سیستم عامل اندروید ۱۳ و یک ایستگاه اتصال با بلندگوی داخلی عرضه می‌شود. تبلت پیکسل قرار است در کنفرانس Google I/O 2023 اوایل ماه می رونمایی شود.

به هر حال باید منتظر ماند تا اخبار و اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گیرد. بنابراین نمی‌توان به شایعات بی اساس اشاره کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا