اخبار تکنولوژی

هدفون لنوو Yoga TWS بزودی معرفی می شود

هدفون استریو بی‌سیم لنوو Yoga TWS در اوایل این ماه طی نمایشگاه CES 2024 معرفی شد. این هدفون‌ برای اکوسیستم دستگاه لنوو Yoga طراحی شده‌اند و یک لوازم جانبی صوتی عالی برای تبلت یا لپ‌تاپ یوگا شما هستند. این هدفون اخیراً در وب سایت گواهی TDRA مشاهده شده  که به عرضه قریب الوقوع آن اشاره می‌کند.

هدفون لنوو Yoga TWS در پایگاه داده گواهی TDRA با شماره مدل LT310 ظاهر شده است. اگرچه این گواهی به عرضه آینده در امارات اشاره دارد، اما هیچ جزئیات خاصی را فاش نمی‌کند. همانطور که گفته شد، ژوئن امسال چارچوب زمانی پیش بینی شده برای ورود آنها است.

هر هدفون Yoga TWS مجهز به سه میکروفون است که کیفیت صدای واضح و ارتباط را تضمین می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته این هدفون حذف نویز فعال (ANC) است که با کنترلر حساس به لمس و پشتیبانی از شارژ سریع تکمیل می‌شود. با رتبه IPX4، در برابر پاشش آب مقاوم هستند و برای تمرین مناسب محسوب می‌شوند.

از نظر مشخصات فنی، هدفون از درایورهای ۱۲.۲ میلیمتری استفاده می‌کند که محدوده فرکانس ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز و امپدانس ۱۶ اهم را ارائه می‌دهد و صدای با کیفیت بالا را رقم می‌زند. کیس شارژ که دارای یک باتری ۵۰۰ میلی آمپرساعتی است، می‌تواند تا ۶ ساعت و ۳۰ دقیقه در صورت خاموش بودن ANC، هدفون را نگه دارد. Earbuds استریو بی‌سیم لنوو Yoga با قیمت ۶۹.۹۹ دلار در رنگ آبی شیک موجود خواهد بود.

لنوو Yoga TWS در راه بازارهای بیشتر

در دیگر خبرها لنوو پس از عرضه مانیتور ThinkVision P32pz-30، به تازگی نمایشگر ThinkVision P27pz-30 را نیز معرفی کرده است، یک مانیتور مینی ال ای دی ۲۷ اینچی، عمدتاً مانیتور p27pz-30 با پنل ۴k مینی LED و آمپر usb4-dock همراه است. این شرکت برای ساخت ویدئو و طراحی گرافیک چنین مانیتوری را معرفی کرد. این مانیتور اکنون در بازارهایی مانند آلمان و بریتانیا در دسترس است و عرضه آن در ایالات متحده هنوز در انتظار است.

ThinkVision P27pz-30 دارای رزولوشن ۴K UHD (3840 x 2160 پیکسل) است که آن را برای کارهایی که نیاز به کیفیت تصویر بالایی دارند مناسب می‌کند. دقت رنگ آن با پوشش ۹۹درصد در فضاهای رنگی DCI-P3 و Adobe RGB و میانگین دلتا E کمتر از ۱.۵ نقطه فروش قابل توجهی است. همچنین دارای زمان پاسخگویی ۴ میلی‌ثانیه و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا