اخبار تکنولوژی

مانیتور ام اس آی G244PF E2 معرفی شد

MSI به تازگی از مانیتور ام اس آی G244PF E2 رونمایی کرده، یک صفحه نمایش ۲۳.۸ اینچی Full HD LCD که برای گیمرها طراحی شد. این مانیتور دارای یک پایه چند منظوره و برخی از مشخصات قابل توجه است.

مانیتور ام اس آی G244PF E2 زمان پاسخگویی سریع ۱ میلی‌ثانیه (GTG) و نرخ نوسازی بالای ۱۸۰ هرتز را ارائه می‌کند و تجربه گیمینگ روانی را تضمین می‌دهد. فناوری Adaptive-Sync جهت نبود لگ روی صفحه تدارک دیده شده است.

برای بهبود دید در صحنه‌های تاریک و کاهش فشار چشم در طول جلسات گیمینگ طولانی، G244PF E2 به فناوری‌های دید در شب، ضد سوسو زدن و نور آبی کمتر مجهز شده است. با درجه روشنایی ۲۵۰ نیت، پشتیبانی از ۱۶.۷ میلیون رنگ نمایشگر و پوشش گسترده رنگ، تصاویر بصری چشمگیری ارائه می‌دهد. زاویه دید افقی و عمودی مانیتور ۱۷۸ درجه، دید کامل را از هر زاویه تضمین می‌کند.

اتصال ساده است و شامل قابلیت‌های ارتباطی نظیر DisplayPort 1.2a ، HDMI 2.0b  و خروجی هدفون می‌شود. این پایه امکان تنظیم شیب، چرخش و ارتفاع را فراهم می‌کند و انعطاف‌پذیری در نصب را رقم خواهد زد. در حال حاضر، جزئیات قیمت و در دسترس بودن مانیتور مخفی نگه داشته شده است، با این حال، ما انتظار داریم که این جزئیات به‌زودی در دسترس قرار گیرد.

ام اس آی G244PF E2 از راه رسید

در دیگر خبرها ماه آگوست، MSI از مانیتور MAG 323UPF در چین رونمایی کرد. چیزی که این مانیتور را خاص کرده، پنلی با نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتزی آن است، حتی با وضوح ۴K. این برند در حال حاضر این مانیتور را در صحنه جهانی معرفی کرده، به این معنی که می‌توانیم در آینده نزدیک منتظر عرضه به بازار باشیم.

مانیتور گیمینگ ام اس آی MAG 323UPF مجهز به صفحه نمایش ۳۲ اینچی بزرگ است و وضوح ۴K یا ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ را برای تصاویر دقیق ارائه می‌دهد. برای بازی، نرخ رفرش ۱۶۰ هرتز و زمان پاسخ دهی سریع ۱ میلی‌ثانیه GtG را برای گیم‌پلی واکنش‌گرا ارائه می‌دهد. از نظر کیفیت رنگ، مانیتور دارای نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ بوده و فضای رنگی وسیعی را پوشش می‌دهد.

دستگاه دارای گواهی VESA DisplayHDR 600 بوده که حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت و عمق رنگ ۱۰ بیتی (۸ بیت + FRC) را برای جلوه‌های بصری بهتر ارائه می‌دهد. شایان ذکر است که روشنایی معمولی مانیتور ۴۴۰ نیت است. برای کاربران کارت گرافیک AMD، نمایشگر MSI MAG 323UPF از AMD FreeSync Premium Pro پشتیبانی می‌کند و باعث کاهش لگ صفحه در هنگام بازی می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا