اخبار تکنولوژی

مانیتور گیمینگ آلین ور AW2725DF معرفی شد

جدیدترین مانیتور گیمینگ آلین ور AW2725DF اکنون برای خرید در چین در دسترس است. این مانیتور ۲۷ اینچی با قیمت ۷۹۹۹ یوان و فروخته شده در JD.com، برخی از پیشرفته‌ترین ویژگی‌های بازار گیمینگ را معرفی می‌کند.

AW2725DF به عنوان اولین نمایشگر گیمینگ ۳۶۰ هرتزی QD-OLED جهان، رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل همراه با نرخ نوسازی فوق العاده بالای ۳۶۰ هرتز را ارائه می‌دهد. هدف این ترکیب ارائه تصویری روان‌تر و واضح‌تر است، به ویژه برای بازی‌های سریع مفید. زمان پاسخگویی بسیار سریع ۰.۰۳ میلی‌ثانیه GTG مانیتور برای کاهش تاری حرکت و بهبود وضوح بصری طراحی شده است.

روشنایی و رنگ از ویژگی‌های برجسته AW2725DF هستند. کنتراست نامحدودی ارائه می‌دهد و می‌تواند به حداکثر روشنایی تا ۱۰۰۰ نیت برسد. مانیتور با پوشش ۹۹.۳ درصد رنگ DCI-P3 نوید تولید رنگ دقیق و پر جنب و جوش را می‌دهد.

آلین ور AW2725DF از راه رسید

سازگاری با AMD FreeSync Premium Pro گنجانده شده است، با هدف کاهش لگ صفحه و لکنت در طول بازی. این مانیتور توسط VESA DisplayHDR True Black 400 برای سطوح مشکی و AdaptiveSync با نرخ ۳۶۰ هرتز برای پایداری عملکرد تایید شده است.

AW2725DF دارای چهار حالت تقویت سخت افزار منحصر به فرد است، دید در شب، حالت شفاف، تصویربرداری حرارتی و حالت متقاطع. این حالت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با یک کلیک نمایشگر را با موقعیت‌های مختلف بازی تطبیق دهند. Alienware همچنین یک سرویس جایگزین پیشرفته سه ساله برای این مدل ارائه می‌دهد که شامل پوشش فرسودگی صفحه نمایش است.

گزینه‌های اتصال در AW2725DF جامع هستند. این شامل دو پورت DP 1.4، یک پورت HDMI 2.1، یک پورت USB-B 3.2 Gen 1، سه پورت USB-A 3.2 Gen 1 و یک پورت USB-C 3.2 Gen1 می‌شود. در دیگر خبرها دل پیش از نمایشگاه CES 2024 از مانیتور U4025QW رونمایی کرده است. این مانیتور ۴۰ اینچی دارای صفحه نمایش خمیده بوده و طبق گفته Dell، این مانیتور اولین مانیتور ۵K جهان با گواهی راحتی چشم است. دل UltraSharp 40 دارای طراحی شیک و ویژگی‌های بزرگ است.

قیمت این مانیتور در آمریکا ۲۳۹۹ دلار و در کانادا ۳۲۸۹ دلار است و برای عرضه در ۲۷ فوریه برنامه‌ریزی شده است. دل U4025QW دارای یک پنل پیشرفته LG IPS Black برای بهبود کنتراست رنگ و سیاهی عمیق‌تر است و کیفیت صفحه نمایش آن را افزایش می‌دهد. رزولوشن ۵K یا ۵۱۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسل به همراه نرخ  نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد که برای بازی و محتوای سریع ایده آل است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا