اخبار

ساخت تلفن همراه ویژه بازی‌های کامپیوتری

تلفن همراه ویژه بازی‌های کامپیوتری

بسیاری از دوستداران بازی‌های کامپیوتری منتظر هستند تا سرانجام کسی خاطره شیرین اکسپریا پلی را برای آن‌ها زنده کرده و یک تلفن همراه ویژه بازی‌های کامپیوتری را به آن‌ها عرضه کند. اگر شما نیز در این گروه قرار دارید باید بدانید که اخباری خوش برای شما در راه است. بر اساس اخبار منتشر شده در وب‌سایت‌های خبری معتبر، کمپانی ریزر (Razer) به‌تازگی تصمیم به ساخت تلفن همراه هوشمند جدیدی دارد که به‌صورت تخصصی برای گیمرها طراحی شده است.

بااین‌حال کمپانی‌های آشنا با این سری از تلفن‌های همراه هوشمند مشخصات ظاهری و سخت‌افزاری این دسته از محصول خود را تا زمان عرضه فاش نمی‌کنند و البته به نظر می‌رسد که ریزر هم همین رویه را در پیش گرفته است. البته این شرکت در اقدامی متفاوت بازار هدف خود برای تلفن همراه ویژه بازی‌های کامپیوتری را نیز معرفی کرده است اما مدت زمان ساخت و رونمایی از این دستگاه هوشمند همچنان نامعلوم مانده است.

ریزر اخیرا بخش تلفن‌های همراه هوشمند خود را با نام Nextbit به راه انداخته است که تاکید آن بر روی فضای ذخیره‌سازی نامحدود با استفاده از پشتیبان‌های ابری است. البته Nextbit اعلام کرده است که تمرکز خود را از روی این هدف اولیه بر نخواهد داشت بلکه در پی آن است تا نیازهای جدید ریزر را نیز در زمینه تلفن‌های همراه هوشمند برآورده بکند.

بااین‌حال شاید گیمرها توقع داشته باشند تلفن همراه ویژه بازی‌های کامپیوتری ریزر چیزی فراتر از یک پرچم‌دار اندرویدی با سخت‌افزار قوی باشد زیرا اکثر محصولات ریزر رقیبی جدی به نام سامسونگ داشته‌اند. در این میان نیز کلید اصلی برای موفقیت این تلفن همراه هوشمند یافتن چیزی خاص و البته فراتر از جنبه‌های طراحی و ظاهری است و به نظر می‌رسد که این شرکت در این زمینه موفق خواهد بود. به‌این‌ترتیب تنها باید گوش‌به‌زنگ انتشار اخباری جدید درباره این محصول بود و گیمرها می‌توانند امیدوار باشند که شاید پس از سال‌ها یک محصول در خور برای سرگرم کردن آن‌ها عرضه شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا