اخبار تکنولوژی

گوشی Redmi 13 5G شیائومی یک Poco M7 است

اخیراً گوشی هوشمند Redmi 13 4G در وب‌سایت‌های مختلف گواهی رویت شد که به عرضه قریب‌الوقوع آن اشاره می‌کرد در حالی که گفته می‌شد ممکن است در چند بازار این دستگاه با نام POCO M6 به فروش برسد. جدول زمانی معرفی گوشی Redmi 13 5G هنوز مشخص نیست و انتظار می‌رفت که در روزهای آینده، این برند به‌زودی تاریخ عرضه را اعلام کند.

به‌تازگی یک دستگاه جدید Redmi با شماره مدل ۲۴۰۶ERN9CI و یک دستگاه POCO با شماره مدل ۲۴۰۶۶PC95I در وب سایت گواهی BIS قرار دارند. وب سایت گواهی نام این دستگاه‌های جدید را فاش نمی‌کند، اما تأیید کرده که گوشی‌های هوشمند به‌زودی در هند عرضه خواهند شد. تا جایی که به اسم دستگاه‌ها مربوط می‌شود، در گزارش اخیر @AndroidHeadlines نشان داد که شماره مدل ۲۴۰۶ERN9CI متعلق به نوع هندی Redmi 13 5G است.

طبق این گزارش، Redmi 13 5G نیز با شماره مدل ۲۴۰۶ERN9CC که برای نوع چینی است، وارد بازار خواهد شد. نه تنها این، بلکه نشان داده شده است که شماره مدل ۲۴۰۶۶PC951 که در BIS نیز مشاهده شده است، احتمالاً POCO M7 Pro 5G است. گفته می‌شود که M7 Pro 5G به عنوان یک نسخه ریبرند شده از گوشی هوشمند Redmi 13 5G وارد بازار خواهد شد.

گوشی Redmi 13 5G بزودی از راه می رسد

به غیر از این، برخی از جزئیات کلیدی در مورد Redmi 13 5G نیز توسط منابع به اشتراک گذاشته شده، زیرا گفته می‌شود این دستگاه از پردازنده Snapdragon 4 Gen 2 قدرت می‌گیرد و ممکن است با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا شود. همچنین گفته شده که Redmi 13 5G برای اولین بار در بازارهای جهانی عرضه نخواهد شد.

تنها در بازارهای چین و هند عرضه خواهد شد. گفته می‌شود دستگاه آینده شبیه به گوشی هوشمند Redmi 12 5G خواهد بود و به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده معرفی خواهد شد.

 در دیگر خبرها شیائومی پیشتر اسپیکر شیائومی Speaker mini رونمایی کرد و آن را در بازار داخلی عرضه نمود. در حالی که این برند هیچ اطلاعیه رسمی در مورد در دسترس بودن آن در بازارهای جهانی نداده، مشتریان علاقه‌مند می‌توانند اکنون با قیمت مناسب این اسپیکر را درب منزل خود تهیه کنند.

اسپیکر بلوتوثی Speaker mini اکنون با قیمت ۵۹.۹۹ دلار قابل واردات بوده که شامل مالیات حمل و نقل و واردات می‌شود. این دستگاه مجهز به دو درایور بلندگو برای محدوده فرکانس کامل و رادیاتور غیرفعال برای ارائه صدای ۳۶۰ درجه است. اگرچه توان خروجی تنها ۳ وات بوده، اما کاربران می‌توانند دو بلندگو را به یکدیگر متصل کنند تا صدای استریو بهتر و پوشش وسیع‌تری داشته باشند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا