اخبار تکنولوژی

آیفون ۱۶ پرو از لنزهای شیشه‌ای قالب‌گیری شده استفاده کند

جزئیات مربوط به نسل بعدی سری آیفون ۱۶ اپل در حال حاضر خبرساز شد. غول فناوری کوپرتینویی ماه گذشته جدیدترین نسل سری آیفون را معرفی کرد. از این رو، برای جدی گرفتن فاش‌ها و شایعات در مورد آیفون‌های سال آینده خیلی زود است. در گزارش جدید، گزارشی توسط Economic News Daily کمی به دوربین تله فوتو آیفون ۱۶ پرو می‌پردازد.

طبق این گزارش، لارگان به طور انحصاری لنزهای تله فوتو را برای آیفون ۱۶ پرو تولید خواهد کرد. لنز دوربین دارای شیشه‌های قالبی است که گفته می‌شود در مقایسه با شیشه‌های سنتی نازک‌تر و سبک‌تر است. این به طور بالقوه به کاهش ضخامت برآمدگی دوربین و همچنین کاهش وزن کمک می‌کند. همچنین فاصله بزرگنمایی بهتری را ارائه می‌دهد. این گزارش می‌افزاید که لنز شیشه‌ای قالب گیری شده در هر دو آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس تعبیه خواهد شد. به دلیل پیچیدگی ذاتی آنها، این شرکت در حال حاضر برای مدل‌های Pro سال آینده آماده می‌شود و زنجیره تامین را با سفارشات تامین می‌کند.

گزارش قبلی نشان داده بود که آیفون ۱۶ پرو ممکن است از لنز تتراپریسم استفاده کند که در آیفون ۱۵ پرو مکس وجود دارد. این لنز پیچیده است و توسط لارگان تولید شد. فاصله کانونی بیشتر و قابلیت زوم اپتیکال را بدون ضخیم‌تر کردن گوشی ارائه می‌دهد. اینجاست که آخرین پیشرفت لنز شیشه‌ای قالبی به دلیل ماهیت نازک‌تر و سبک‌تر آن به وجود می‌آید. آنها همچنین بزرگنمایی بیشتری را در یک بسته کوچک‌تر قرار خواهند داد.

آیفون ۱۶ پرو با دوربین بهتر

این همچنین بدان معنی است که قابلیت لنز زوم ۱۲۰ میلی‌متری آیفون ۱۵ پرو مکس به آیفون ۱۶ پرو می‌رسد و آن را با مدل پرو مکس برابری می‌کند. باید دید که آیا غول فناوری کوپرتینویی به فاصله کانونی ۲۴ و ۱۲۰ میلی‌متری و در عین حال استفاده از فواصل نازک‌تر، پایبند خواهد بود یا خیر.

سری آیفون ۱۶ در چهار مدل سال آینده معرفی خواهند شد و انتظار داریم تا سال بعدی جزئیات بیشتری دردسترس قرار گیرد. برند اپل هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه کرده که در نوع خود قابل توجه هستند. این برند در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های پیشرفته و برجسته همراه سازند.

احتمالا بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا