اخبار تکنولوژی

گوشی وان پلاس ۱۲R در Geekbench رویت شد

OnePlus خود را برای عرضه جهانی دو گوشی هوشمند برای ۲۳ ژانویه آماده می‌کند و قرار است گوشی وان پلاس ۱۲R را در کنار OnePlus 12 به بازارهای هند و جهانی بیاورد.

با نزدیک‌تر شدن به رونمایی رسمی، جزئیات کلیدی دستگاه‌ها در لیست‌های Geekbench آشکار می‌شوند. طبق لیست Geekbench، مدل جهانی وان پلاس ۱۲ (CPH2611) قرار است از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با فرکانس پایه ۲.۰۲ گیگاهرتز و حداکثر فرکانس تا ۳.۱۹ گیگاهرتز استفاده شود.

لیست تأیید می‌کند که دستگاه دارای ۱۶ گیگابایت رم و اندروید ۱۴ خواهد بود. در مورد نتایج بنچمارک، OnePlus 12R به ترتیب در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای در Geekbench امتیاز ۱۵۵۴ و ۴۴۸۴ را کسب کرده است. انتظار می‌رود که نسخه جهانی OnePlus Ace 3 باشد که پیشتر در چین معرفی شده و وان پلاس ۱۲R احتمالا دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی LTPO AMOLED با نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر ۲۴۸۰×۱۲۶۴ پیکسل باشد.

گوشی وان پلاس ۱۲R در نزدیکی

گوشی وان پلاس 12R

سیستم دوربین شامل پیکربندی سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی می‌شود. این دستگاه همچنین دارای یک باتری قوی ۵۵۰۰ میلی آمپر‌ساعتی است که مطابق با تایید قبلی این شرکت محسوب می‌شود. مشابه Ace 3، شایعه شده که ۱۲R از شارژ سریع تا ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند.

در اخبار مرتبط، OnePlus تایید کرده است که مدل جهانی OnePlus 12 با پردازنده بصری مستقل Pixelworks X7 عرضه خواهد شد که به بهبود عملکرد بازی دستگاه کمک می‌کند.

در دیگر خبرها در تاریخ ۴ ژانویه، OnePlus گوشی OnePlus Ace 3 را در بازار چین معرفی کرد. انتظار می‌رود سری Ace 3 دارای دو مدل دیگر باشد، یعنی Ace 3V و Ace 3 Pro. در حالی که گزارش‌های اخیر بینش‌هایی را در مورد مشخصات نوع ۳V ارائه کرده است، یک افشا جدید از Digital Chat Station افشاگر اکنون برای اولین بار مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 3 Pro را فاش کرده است.

با نگاهی به گذشته، OnePlus Ace 2 Pro با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 در آگوست ۲۰۲۳ رونمایی شد. افشای جدید نشان می‌دهد که OnePlus در حال تسریع جدول زمانی عرضه Ace 3 Pro است. به جای عرضه در نیمه دوم سال ۲۰۲۴، اکنون عرضه احتمالی آن در نیمه اول پیشنهاد می‌شود. به طور دقیق‌تر، به نظر می‌رسد که Ace 3 Pro ممکن است در سه ماهه اول به طور رسمی معرفی شود و فاصله ۶ ماهه‌ای نسبت به نسل قبلی خود حفظ کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا