اخبار

پیش‌بینی‌های هیجان‌انگیز درباره گلکسی اس ۸

پیش‌بینی‌های هیجان‌انگیز درباره گلکسی اس ۸

گلکسی اس ۸

به‌تازگی یکی از تحلیل گران بزرگ تلفن‌های همراه هوشمند پیش‌بینی‌های جدیدی را درباره تلفن همراه سامسونگ گلکسی اس ۸ مطرح کرده است که بر اساس آن‌ها این تلفن همراه هوشمند در دو نسخه ۵٫۸ اینچی و ۶٫۲ اینچی به بازار عرضه خواهد شد.

پیش‌بینی‌های این فرد که مینگ چی کو نام دارد به دلیل دقت بالای آن در تشخیص سخت‌افزارهای ارائه شونده از محبوبیت خاصی برخوردار است. با این حال فرد یاد شده تا کنون پیش‌بینی‌های خود را بر تلفن‌های همراه آیفون متمرکز کرده بود اما به‌تازگی تصمیم گرفته است تا به بازار اندروید نیز وارد شده و در این زمینه نیز پیش‌بینی‌های خود را ارائه کند.

او علاوه بر پیش‌بینی ارائه دو نسخه از سامسونگ گلکسی اس ۸، اعلام کرده است که نسخه ارائه شده از این تلفن همراه هوشمند در اروپا با پردازنده اگزینوس ۸۸۹۵ و ۴ گیگابایت رم به بازار عرضه می‌شوند. این در حالی است که نسخه‌های ارائه شده ر کشورهای چین و کره دارای ۶ گیگابایت رم خواهندش بود.

همچنین وی اعلام کرد که به‌احتمال بسیار زیاد کلید خانه در این دستگاه به‌صورت فیزیکی ارائه شود اما هر دوی این دستگاه‌ها دارای صفحه نمایشی منحنی بوده و بخش بالایی این دستگاه نیز شامل حسگر محدوده نزدیک یا ان اف سی، حسگر نور محیط، فرستنده و گیرنده مادون‌قرمز برای تشخیص عنبیه، دوربین جلویی و بلندگوی تماس‌های صوتی قرار دارد. به‌این‌ترتیب بخش پشتی این دستگاه نیز منحنی بود و در هفت رنگ مختلف یعنی طلایی، نقره‌ای، سیاه براق، سیاه مات، آبی، صورتی و ارغوانی روشن عرضه خواهد شد.

کو همچنین اضافه کرد که دوربین اصلی این دستگاه ۱۲ مگاپیکسل و دوربین دوم آن ۸ مگاپیکسل قدرت دارد. علاوه بر این حسگر اثرانگشت، فلش دوربین و حسگر ضربان لب نیز در این پرچم‌دار تعبیه خواهد شد. در بخش آخر این پیش‌بینی احتمال رفته است که این دستگاه در روز ۲۱ آوریل سال میلادی جاری رونمایی شده و تا پایان سال نیز ۴۰ تا ۴۵ میلیون از این دستگاه در تمامی کشورها عرضه شود.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا