اخبار

قدرت‌نمایی گلکسی اس ۹ در بنچ‌مارک‌ها

قدرت‌نمایی گلکسی اس ۹ در بنچ‌مارک‌ها

نتایج بنچ‌مارک برای نسخه مجهز به تراشه اگزینوس از گلکسی اس ۹ منتشر شده است که نشان دهنده قدرت بسیار بالای این تلفن همراه هوشمند است و به نظر می‌رسد که حداقل در حال حاضر هیچ رقیبی برای این مدل در بازار موجود نیست.
بنچ‌مارک یک معیار دقیق برای اندازه‌گیری توان عملیاتی دستگاه و سخت‌افزار پردازشی آن به‌حساب می‌آید و در این میان شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ و دیگر بزرگان بازار همیشه علاقه زیادی دارند که بتوانند در بنچ‌مارک‌های مختلف در صدر جدول قرار بگیرند. در این میان دیشب با معرفی آخرین محصول سامسونگ شاهد یک روند تصاعدی از اخبار مربوط به این تلفن همراه بودیم که شاید یکی از جذاب‌ترین موارد آن‌ها را بتوان به نتایج بنچ‌مارک‌های این دستگاه مرتبط دانست.
در نخستین بنچ‌مارک شاهد قدرت‌نمایی شدید گلکسی اس ۹ در AnTuTu هستیم. این تلفن همراه که البته نسخه مجهز به تراشه اگزینوس بوده است توانسته است تا با کسب امتیاز شگفت‌انگیز ۲۴۱۴۷۰ در این بنچ‌مارک به یک رکورد جدید دست پیدا کند. این امتیاز با امتیاز آیفون ۱۰ و وان پلاس ۵T که از جمله بهترین‌های این رده بوده‌اند، فاصله زیادی دارد. امتیاز آیفون ۱۰ که نزدیک‌ترین رقیب گلکسی اس ۹ است، تنها ۲۲۴۵۳۸ بوده است و محصول وان پلاس نیز تنها ۱۸۰۶۵۱ امتیاز کسب کرده بود.
سه بنچ‌مارک دیگر نیز بر روی آخرین عضو خانواده گلکسی اجرا شده‌اند که نتایج آن‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید:
بنچ‌مارک GFXBench Manhattan ۳٫۱ on-screen:
گلکسی اس ۹: ۴۳
آیفون ۱۰: ۵۸
وان پلاس ۵T: ۳۷
ال‌جی V۳۰: ۱۹
گلکسی اس ۸: ۴۱
بنچ‌مارک Geekbench ۴ تک‌هسته‌ای:
گلکسی اس ۹: ۳۱۰۵
آیفون ۱۰: ۴۲۴۴
وان پلاس ۵T: ۱۹۶۵
ال‌جی V۳۰: ۱۹۰۳
گلکسی اس ۸: ۲۰۰۸
بنچ‌مارک Geekbench ۴ چندهسته‌ای:
گلکسی اس ۹: ۸۷۵۰
آیفون ۱۰: ۱۰۴۰۱
وان پلاس ۵T: ۶۶۳۸
ال‌جی V۳۰: ۶۴۹۵
گلکسی اس ۸: ۶۵۷۵
همان‌طور که دیدید، آیفون ۱۰ بهترین عملکرد را در بیشتر گزارش‌ها داشت ولی با توجه به اهمیت بالای AnTuTu در عملکرد دستگاه می‌توان گفت که گلکسی اس ۹ یکی از برترین محصولات تاریخ به‌حساب می‌آید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا