اخبار تکنولوژی

هدفون اینفینیکس بادز NC در راه است

شایعه شده است که اینفینیکس به‌زودی هدفون جدیدی با نام اینفینیکس Buds NC در بازار عرضه خواهد کرد. این هدفون‌ آینده قبلاً در وب‌سایت گواهی بلوتوث SIG مشاهده شده بودند و تأیید می‌کردند که این شرکت قصد دارد به‌زودی از این هدفون‌ رونمایی کند.

پیش از انتشار شایعات آن، اکنون اینفینیکس Buds NC را در وب سایت گواهی SDPPI با شماره مدل XE28 مشاهده کرده‌ایم. پایگاه داده چیز زیادی در مورد دستگاه به جز نام و شماره مدل آن فاش نمی‌کند. اما نشان می‌دهد که هدفون ممکن است بزودی اولین خود را ارائه دهند. اگرچه برای دانستن تاریخ دقیق عرضه این هدفون باید منتظر اعلام رسمی شرکت باشیم.

از آنجایی که Infinix Buds NC شروع به دریافت گواهی مختلف کرده است، ممکن بوده در روزهای آینده با جزئیات بیشتری در مورد مشخصات این هدفون آشنا شویم. گفته می‌شود که این هدفون آینده می‌توانند جانشین اینفینیکس FreePods 2 باشند که با شماره مدل XE27 وارد بازار می‌شود. بیایید نگاهی به مشخصات اینفینیکس FreePods 2 بیندازیم.

هدفون اینفینیکس FreePods 2 – XE27 دارای بهترین طراحی داخل گوش با نوک گوش قابل تنظیم هستند و به یک جفت درایور باس عمقی ۱۰ میلیمتری مجهز شده‌اند. دارای ۴ میکروفون در داخل است و از قابلیت حذف نویز فعال و حذف نویز محیطی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین از بلوتوث ۵.۰ و کدک صوتی SBC پشتیبانی می‌کند.

هدفون اینفینیکس بادز NC

با توجه به باتری آن، یک باتری ۴۶ میلی آمپرساعتی روی هر هدفون و یک باتری ۴۶۰ میلی آمپرساعتی در داخل کیس شارژ قرار دارد. این هدفون می‌تواند در حالت استفاده کامل، عمر باتری ۵ ساعت را روی هدفون ارائه دهد و با داک شارژ تا ۲۸ ساعت قابل افزایش است. این هدفون همچنین دارای بدنه استاندارد IPX4 هستند و در دو رنگ آبی و سفید عرضه می‌شوند.

Infinix یک شرکت هنگ کنگی است که گوشی های هوشمند، تبلت ها و لوازم جانبی تولید می کند. این شرکت در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد و بخشی از گروه Transsion Holdings است که همچنین مالک برندهای Tecno و Itel است. Infinix گوشی های هوشمند خود را در بیش از ۴۰ کشور در آفریقا، آسیا و خاورمیانه به فروش می رساند.

گوشی های هوشمند Infinix به دلیل قیمت مقرون به صرفه و ویژگی های قوی شناخته شده اند. این شرکت طیف گسترده ای از گوشی های هوشمند را از گوشی های سطح پایه گرفته تا گوشی های پرچمدار ارائه می دهد. برخی از محبوب ترین گوشی های هوشمند Infinix شامل سری Hot، سری Note و سری Zero است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا