اخبار تکنولوژی

سری Redmi Note 13 دارای نمایشگر کم حاشیه هستند

Redmi Note محبوب‌ترین گوشی هوشمند شیائومی است. این سری در چند نسل گذشته پیشرفت زیادی کرده و در واقع، اکنون به جای مدل رده پایه یک گوشی میان رده تلقی می‌شود. به تازگی شایعاتی درباره سری Redmi Note 13 به گوش رسید.

اگرچه این خانواده اکنون به قیمت بیشتری نسبت به نسل قبل رسیدند، اما ویژگی‌های قابل توجهی ارائه می‌دهد.. به گفته یک افشاگر قابل اعتماد، گفته شده نسل جدید ردمی نوت طراحی بهبودیافته دارد.

به گفته Digital Chat Station، نسل بعدی Redmi Note در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. اگرچه او نامی را ذکر نکرد، احتمالا سری Redmi Note 13 خواهد بود. او می‌گوید که ردمی نوت آینده با یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED تخت با حفره دوربین در وسط صفحه نمایش همراه است. پنل منعطف فاقد براکت‌های پلاستیکی مانند گوشی‌های هوشمند درجه یک خواهد بود و حاشیه‌های حداقلی در چهار طرف خواهد داشت.

سری Redmi Note 13 با طراحی جذاب

با توجه به توضیحات، سری Redmi Note 13 نمایشگر عالی Redmi Note 12 Turbo را حفظ خواهد کرد که به عنوان Poco F5 خارج از سرزمین اصلی چین عرضه می‌شود. برای افرادی که مطلع نیستند، این گوشی احتمالاً کمترین حاشیه نمایشگر را در گوشی‌های هوشمند میان رده دارد.

متأسفانه، این تمام اطلاعاتی است که Digital Chat Station تاکنون به اشتراک گذاشته و انتظار داریم او در روزهای آینده جزئیات بیشتری را فاش کند. سری Redmi Note 12 در اواخر اکتبر در چین عرضه شد. از این رو، سری آتی Redmi Note 13 نیز ممکن است در همان زمان عرضه شود. ممکن است در اوایل سال ۲۰۲۴ در بازارهای بین المللی معرفی شود.

در دیگر خبرها شیائومی نه تنها از تلویزیون TV ES Pro، بلکه از یک مدل بزرگ بزرگ دیگر، تحت برند Redmi، رونمایی کرد. دومین محصول جدید ردمی مکس نام داشته و از پنل ۹۰ اینچی بهره می‌برد. این تلویزیون همانطور از نامش پیدا است، پنل ۹۰ اینچی مورب داشته و  برروی یک پنل IPS با نور پس زمینه LED قرار گرفت. صفحه نمایش دارای رزولوشن ۴K ULTRA HD است و از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی دارد و شدت روشنایی ۷۰۰ نیتی ارائه می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا