اخبار تکنولوژی

تبلت گلکسی Tab A9 سامسونگ از راه رسید

شرکت سامسونگ پس از مدتها انتشار شایعات تبلت اقتصادی جدیدی را موسوم به تبلت گلکسی Tab A9 معرفی کرد. این شرکت پیشتر بود که سری محصولات فن ادیشن خود را رونمایی کرد.

سامسونگ پیشتر سری دستگاه‌های Fan Edition خود را که شامل گوشی هوشمند S23 FE، هدفون Galaxy Buds FE و دو تبلت به نام‌های S9 FE و S9+ FE می‌شد، معرفی کرد. در حالی که جدیدترین محصولات اضافه شده به سری Tab S9 گزینه رده بالا تلقی می‌شدند، این برند کره جنوبی اکنون در سکوت خبری، تبلت مقرون به صرفه‌ای را با نام Galaxy Tab A9 در بازارهای امارات متحده عربی و گواتمالا معرفی و عرضه کرد.

این تبلت به عنوان جانشین گلکسی تب A8 که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، عرضه می‌شود. سامسونگ Galaxy Tab A9 در فهرست آمازون امارات متحده عربی و سامسونگ گواتمالا رویت شد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۸.۷ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ در ۱۳۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ۶۰ هرتز است. در بخش صوتی، گلکسی Tab A9 به بلندگوهای دوگانه توسعه یافته با فناوری Dolby Atmos و پشتیبانی از صدای سه بعدی مجهز است.

تبلت گلکسی Tab A9 با مشخصات میان رده

همچنین Galaxy Tab A9 دارای فرم فاکتور جعبه‌ای با یک بدنه فلزی است. پنل عقب یک دوربین تک لنز دایره‌ای دارد. سامسونگ گلکسی تب A9 در بخش سخت افزاری به پردازنده مدیاتک Helio G99 مجهز شد. این دستگاه تا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد که از طریق کارت microSD می‌توان حافظه را ارتقا بخشید.

جزئیات باتری این تبلت فاش نشده و از نظر نرم‌افزاری، با سیستم عامل اندروید ۱۳ و ویژگی‌هایی مانند تقسیم صفحه نمایش مالتی تسکینگ، اشتراک‌گذاری سریع، همگام‌سازی خودکار و غیره ارائه می‌شود. تبلت سامسونگ گلکسی تب A9 در رنگ‌های نقره‌ای، گرافیتی و دریایی عرضه می‌شود. قیمت پایه آن ۱۹۰ دلار بوده و در بازارهای مورد اشاره عرضه خواهد شد.

مشخص نیست برند سامسونگ چه بازارهایی برای این تبلت در نظر دارد. احتمالا بزودی شاهد معرفی محصولات بیشتری از کمپانی کره‌ای خواهیم بود و پیدا نیست چه تاریخی باید شاهد معرفی این دستگاه‌های جدید باشیم. انتظار داریم سری اس ۲۴ نیز اوایل سال ۲۰۲۴ معرفی شود، سری اس ۲۴ سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا دارد که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا